لیون برای آزمایش کاپیتان پول زیادی خرج می کند

لیون برای آزمایش کاپیتان پول زیادی خرج می کند

لیون که مصمم به جذب کاپیتان آزمون زنیت سن پترزبورگ بود، پیشنهاد جدیدی برای این باشگاه روسی ارائه کرد. با توجه به نسخه فرانسوی Equipe; باشگاه فرانسوی که همچنان امیدوار است با مهاجم ایرانی زنیت قرارداد ببندد، پیشنهاد جدیدی با مبلغ 6 میلیون یورو (این رقم شامل پاداش نیز می شود) به این باشگاه روسی ارائه کرده است. پیشنهاد قبلی زنیت 4.5 میلیون یورو بود. بر اساس این گزارش؛ این بازیکن 27 ساله همچنان به دنبال پیوستن به لیون است و چندین بار با مدیران این باشگاه فرانسوی صحبت کرده است، اما اطرافیان او با یوونتوس نیز صحبت کرده اند. سرمربی لیون نیز اخیرا به احتمال به خدمت گرفتن سردار ابزار امیدوار بود.

جانلوکا دیمارزیو، روزنامه‌نگار معروف ایتالیایی و کارشناس نقل و انتقالات اسکای اسپورت ایتالیا اخیراً اعلام کرد؛ با مصدومیت فدریکو چیهوا در پایان فصل، یوونتوس به دنبال تقویت خط حمله خود است و اولین نامی که این کار را انجام می دهد کاپیتان تستا است. به گفته دیمارزیو؛ زنیت از یوونتوس برای یافتن جانشینی برای مهاجم ایرانی زمان خواست اما یوونتوس و آلگری خواهان این تست هستند. این یک انتقال احتمالی است، زیرا یوونتوس می خواهد عملیات ارزانی انجام دهد و این آزمون یک سهمیه رایگان برای بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا است.

آزمون که در این فصل رکورد 10 گل و 4 پاس گل در 21 بازی برای زنیت را در کارنامه دارد، از سال 2019 به عضویت این باشگاه درآمده و تاکنون در 104 بازی برای این تیم روسیه 62 گل به ثمر رسانده است. و 23 پاسگولا به ثبت رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید