مشخص نیست این پول در استقلال چگونه خرج شده است

مشخص نیست این پول در استقلال چگونه خرج شده است

منصور رشیدی بازیکن و مربی سابق استقلال درباره حذف استقلالی ها از آسیا به دلیل پرداخت نکردن به موقع طلب استراماهونی گفت: عید را برای هواداران تلخ کردند. وقتی حسابداری نباشد اوضاع بهتر نمی شود.

وی افزود: چند سالی است که مدیرعامل باشگاه استقلال مدام در حال تغییر است و هر کدام آسیب می زند و علاوه بر آسیب قبلی بر تعداد مشکلات افزوده می شود. هیچ کس شما را متوقف نمی کند، هیچ کس از آنها نمی پرسد که چرا این اشتباهات را انجام دادید.

بازیکن قدیمی استقلال افزود: هیچکس نمی پرسد چرا این پول را خرج کردند؟ آنها پول را کجا خرج کردند و وجوه چگونه ناپدید شد؟ فصل گذشته 380 میلیارد پول مبادله طرفداران در یک قسمت از بین رفت! گفته می شود 500 میلیارد تومان دیگر هم تولید شده که برای پرداخت سود سهام کافی است، اما آن پول کجا رفت؟ چرا همزمان پول استراماهونی را ندادند؟

رشیدی خاطرنشان کرد: اگر این پول را از جیب پدرت بدهی به این راحتی پشیمان می شوی؟ این پول متعلق به باشگاه استقلال و هوادارانش بود، اما مردم بی چشم آن را بخشیدند و امروز با چنین ضایعاتی این مشکل بزرگ را برای استقلال گذاشتند.

بازیکن سال های دور استقلال تصریح کرد: از روزی که خبر حذف استقلال منتشر شد تا امروز بیش از 3000 پیام اعتراضی از سوی دوستان و هواداران استقلال به مدیران باشگاه دریافت کردم. همه می نویسند شادی شان از بین رفته و تعطیلاتشان به زهر تبدیل شده است. می نویسند امیدواریم استقلال را در آسیا ببینیم اما عید بر ما حرام است. آیا کسی نباید جواب این افراد را بدهد؟

وی ادامه داد: آقای قربان زاده در چند مصاحبه تلویزیونی و رادیویی اعلام کرد که دوبار 120 میلیارد تومان به باشگاه استقلال داده شده تا پول استراماچونی را پرداخت کند اما این اتفاق نیفتاد! چرا وزیر ورزش و مسئولان این موضوع را از مدیران باشگاه استقلال نمی پرسند؟ چرا کسی جوابگو نیست آن 240 میلیارد چه شد؟ با آن پول چه کردند؟ اگرچه قبلاً 92 هزار میلیارد تخصیص داده شده بود و هیچکس حرفی نزد!

رشیدی درباره قوانین جدید دروازه بانی نیز توضیح داد: 5 قانون جدید دروازه بانی تقریباً مشابه قوانین قدیمی است با این تفاوت که یکی از آنها به نظر من خوب است. اینکه دروازه بان نباید قبل از زدن ضربه پنالتی با ضربه زن صحبت کند. این کار اخلاقی و درستی نیست.

دروازه بان سابق استقلال درباره عملکرد حسینی در دیدار مقابل ذوب آخان نیز گفت: حسینی در مجموع عملکرد بدی نداشت و آماده است، اما گاهی اوقات در محاسبات اشتباه می کند که باید بیشتر دقت کند.

وی تاکید کرد: در هفته های اخیر گل خوردن می تواند مصادف با تساوی یا باخت استقلال باشد. بنابراین حسینی باید با دقت عمل کند تا تیمش به خطر نیفتد. قطعا اگر استقلال قهرمان شود، حسینی کاپیتان جام خواهد بود. پس او باید بیشتر مراقب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید