روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به تندروها: از جیب دیگران پول خرج نکنید/بنشینید حساب کنید رفتارتان چه بر سر منافع ملی آورده است.

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به تندروها: از جیب دیگران پول خرج نکنید/بنشینید حساب کنید رفتارتان چه بر سر منافع ملی آورده است.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ماجرای شاکیان و رئیس دانان بر همگان روشن است. حتی اگر دست نویس باشند، عنوان و محتوای آنها ثبت می شود.

در ادامه این مقاله؛

بیایید به تاریخچه بهبود روابط با عربستان سعودی نگاه کنیم. ما می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم. معلوم می شود چه کسانی صادق هستند و چه گروهی برای منافع خود حرمت همه چیز را زیر پا می گذارند.

حکیت پور: رئیسی متوجه شد تندروها چه آسیبی به کشور وارد کرده اند/ پیشنهاد می کنم عراقچی تیم مذاکره کننده را هدایت کند.

دیروز سنگ انداختند و حالا که دیگران سنگ هایشان را جمع کرده اند، با افتخار می بالند که «من طاووس شدم». غافل از اینکه مردم پرهای خود را شمردند!

باید بگویند این بار از آن خبرها نیست، نیت و کارنامه شما از زانو پیداست!….

توصیه روزنامه اصولگراها در مورد معامله عربستان/بازی هایی که در برجام انجام دادید را تکرار نکنید!

بشین حساب کن رفتارت با منافع ملی چه کرده. با ثروت معنوی مردم چه کرده است؟ حساب کنید چند چک از حساب آنها به نام شهدا گرفته اید. هیچ اعتبار ریالی در حساب خود ندارید. کاری که با هزاران ژست انجام می دهید، هدر دادن از جیب دیگران است.

اگر می خواهید از شهدا نام ببرید، اول سخنان خود را خالص کنید. بدان که شهدا همه ما را می شناسند و مردم گذشته و حال ما را. حتی رفتار، حرف ها، نوشته ها و تیتر روزنامه های ما را به خاطر می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید