روزنامه جمهوری اسلامی: در پرونده هسته ای عقب نشینی نکنید. مشکلات اقتصادی مردم را ببینید و بعد حل کنید

روزنامه جمهوری اسلامی: در پرونده هسته ای عقب نشینی نکنید.  مشکلات اقتصادی مردم را ببینید و بعد حل کنید

جمهوری اسلامی نوشت: در جریان رای گیری مصوبه اخیر شورای حکام، 30 کشور به آن رای مثبت دادند و تنها رای 2 کشور (چین و روسیه) با سه رای ممتنع منفی بود. این امر شاید نشان دهنده نگرش ضعیف مسئولان کشورمان به این موضوع باشد.

یادآور می‌شویم که در دولت قبلی، فعالیت دیپلمات‌های ایرانی توانست آمریکا را در شورای امنیت منزوی کند، به گونه‌ای که تنها یک کشور کوچک و بی‌اهمیت به قطعنامه پیشنهادی آمریکا رأی مثبت داد و کشورمان به پیروزی چشمگیری دست یافت. آن زمان.

ما می توانیم توطئه کنونی آمریکا و ترویکای اروپایی را که در حال حاضر علیه ایران در حال انجام است خنثی کنیم، به شرطی که اولاً هیئت ایرانی هوشمندانه به موضوع بپردازد و ثانیاً موضع کشور ما متحد باشد و همه بایستند.

اینکه برخی صحبت از خروج کشورمان از حزب می کنند و برخی دیگر مصوبه هیات مدیره را نادیده می گیرند نشان از عدم انسجام در موضع گیری دارد. مسئولان باید با در نظر گرفتن شرایط خاص کشور به ویژه با توجه به وضعیت اقتصادی و نیازهای معیشتی مردم، در مورد موضوع مهمی مانند مذاکرات وین، با بررسی دقیق و دقیق تصمیم گیری و موضع گیری کنند.

افرادی که درک نمی کنند یا نمی خواهند مشکلات مردم را درک کنند، نباید حق تعیین تکلیف در مورد مسائل مهم مانند نحوه برخورد با آژانس بین المللی انرژی اتمی را داشته باشند. کشور نباید تسلیم شود و دوباره قربانی فصل هفتم منشور ملل شود که هزینه های گزافی را بر مردم تحمیل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید