جزئیات حراج خودروهای خارجی نو و کارکرده حراج انجام می شود


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902078

مدیرعامل سازمان بازیافت و فروش دارایی از دور جدید مزایده خودروهای وارداتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالمجید اتحادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به مزایده فوق العاده شماره 565 خودروهای خارجی سپرده شده گفت: از حدود 1062 خودرو حدود 75 خودرو در این مزایده فروخته نشد. در واقع 58 خودرو به دلیل مغایرت مشخصات از مزایده حذف شدند و 17 خودرو نیز به فروش نرسیدند.

وی ادامه داد: مزایده این 75 خودرو از امروز آغاز و آگهی های مربوطه منتشر می شود تا تا قبل از 24 آبان ماه واگذاری این خودروها مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه خودروهایی به حراج گذاشته می شوند؟ وی گفت: 22 دستگاه پورشه مستقر در مازندران از جمله این خودروها هستند. جزئیات سایر خودروها نیز اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، فرآیند مناقصه اعطای یک هزار و 62 دستگاه خودروی رسوبی وارداتی از 16 مهرماه آغاز و اسامی برندگان این مزایده روز گذشته اعلام شد. به گزارش اجتهادی و به نقل از روابط عمومی سازمان اموال، بیش از 13 هزار نفر در این مزایده فوق العاده شرکت کردند. 965 دستگاه خودرو به ارزش 2813 میلیارد تومان با میانگین 85 درصد افزایش قیمت فروخته شد.

وی با بیان اینکه نیمی از متقاضیان نسبت به ارائه ضمانت نامه بانکی به ادارات اجرایی مناطق اقدام کردند، ادامه داد: یک هزار و 260 ضمانت نامه به دلیل عدم ارائه اصل ضمانت یا سند و مغایرت اطلاعات باطل شد.

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شده تعداد نهایی شرکت کنندگان را 12711 نفر عنوان کرد و گفت: متقاضیان و برندگان نهایی می توانند کلیه مشخصات و اطلاعات مربوط به این مزایده را از طریق سامانه ستاد الکترونیکی دولت ( ) دریافت کنند. مقر).

دیدگاهتان را بنویسید