جزییات دور دوم حراج خودروهای خارجی اعلام شد

جزییات دور دوم حراج خودروهای خارجی اعلام شد

روز جدید دومین حراج خودروهای خارجی از ساعت 8:00 روز 5 مهرماه آغاز و تا ساعت 24:00 ادامه خواهد داشت. در این راستا متقاضیان جهت کسب اطلاع از لیست خودروها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به سایت حراج الکترونیکی به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

در جریان برگزاری مزایده یک هزار و 62 دستگاه خودروی خارجی سپرده گذاری شده که نتایج آن در 16 مهرماه اعلام شد، حدود 1000 دستگاه خودرو فروخته شد و در این راستا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شده به مابقی اموال تملک شده نگاه می کند. فروش آنلاین خودروهای خارجی دارای سپرده با استفاده از سامانه دولتی مزایده الکترونیکی ( ستاد ) .

شرکت کنندگان در این مزایده همانند مزایده قبلی باید برای ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور مراجعه کنند.

مزایده صرفاً از طریق سامانه مزایده الکترونیکی دولتی به نشانی فوق و پیشنهاد قیمت نیز از این طریق انجام خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می توانند از تاریخ 5 مهرماه به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و از امضای الکترونیکی استفاده کنند. ، پیشنهاد را ثبت کنید.

همچنین وجود کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

بر اساس اطلاعیه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، بازدید خودروهای مشخص شده در تمام روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل در بازه زمانی تعیین شده (5 مهر الی 1 آبان 1401) از تاریخ از ساعت 8:00 صبح تا 19:00

زمان رمزگشایی حراج ویژه 566 هورو خارجی 12 آبان می باشد و پیشنهادات ثبت شده در سامانه حراج الکترونیکی تا ساعت 12 روز سه شنبه (3 آبان) در محل در محل SOC رمزگشایی می شود و برندگان مزایده در همان روز اعلام شود.

در دور اول حراج چه گذشت؟

لازم به ذکر است مزایده تعیین تکلیف 1062 دستگاه خودروی رسوبی وارداتی از 16 مهرماه آغاز و نتیجه در 25 مهرماه مشخص شد.

در این حراج که بیش از 13 هزار نفر در آن شرکت کردند، پیشنهاد قیمت برای بیش از 965 خودرو به ارزش 2813 میلیارد تومان با میانگین 85 درصد افزایش قیمت انجام شد.

در همین راستا اسامی برندگان مزایده و قیمت های پیشنهادی هر خودرو در سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال WWW.TAMLIKI.IR منتشر شد.

در دور اول این مزایده 62 دستگاه لکسوس، 40 دستگاه پورشه ماکان، 182 دستگاه کیا، 152 دستگاه بی ام و، 8 دستگاه بنز، 459 دستگاه هیوندای، 154 دستگاه تویوتا، یک دستگاه خودروی ولوو، 3 دستگاه پورشه باکستر و یک دستگاه خودروی بدون نام حضور داشتند. فروخته شد در حراج فروخته شد 9 دستگاه هیچ پیشنهادی نداشتند.

همچنین 58 دستگاه خودرو به دلیل مغایرت مشخصات از مزایده حذف و 17 دستگاه نیز به فروش نرسیدند. به همین منظور مزایده دیگری برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید