مرحله دوم حراج خودرو در بوشهر از امروز آغاز می شود


ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904081

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال خود استان بوشهر:

بهادری ابراز کرد: روند فروش مابقی خودروهای پرونده گمرکی کشور از امروز 5 مهرماه در قالب دومین مزایده فوق العاده به شماره 566 آغاز می شود و همچنین آمار و میزان کل فروش خودرو از مزایده فوق العاده 565 ملک در استان بوشهر طی روزهای آینده اعلام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس رحیم بهادری، مدیرکل جمع آوری و فروش اموال شخصی استان بوشهر به گروه خبرنگاران اظهار داشت: پس از آغاز فرآیند فروش خودروهای سپرده شده در گمرک و سازمان بنادر کشور، با توجه به به دستور دادگاه انقلاب تهران، یک هفته پس از اعلام برندگان حدود 180 خودرو، وی از گمرک بوشهر خارج شد.

بهادری گفت: پس از آغاز فرآیند فروش خودروهای تودیع شده در گمرک و سازمان بنادر کشور با حکم قضایی دادگاه انقلاب تهران، تا روز شنبه هفته جاری در استان بوشهر که بیشترین تعداد از این خودروها را به خود اختصاص داده است. خودروهای حاضر در مزایده با تلاش مسئولان املاک استان بوشهر بیش از 250 حکم فروش صادر و حدود 180 دستگاه خودرو از گمرکات بوشهر و گناوه خارج شد.

بهادری تصریح کرد: پس از اعلام نتایج مزایده فوق العاده سازمان اموال املاک در تاریخ 25 مهرماه و پس از مشخص شدن برندگان 859 خودروی فروخته شده در استان بوشهر، از همان روز جلسه فوق العاده ای مطابق با تحویل و خروج تشکیل شد. از خودروهای موجود در اداره کل املاک دارایی، بخشداری و نهادهای مرتبط از روز دوشنبه آغاز شد و دو روز پس از اعلام نتایج، روند ترخیص و ترک خودروها آغاز شد.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال استان بوشهر گفت: همیاران املاک بوشهر از اولین روز شروع فرآیند فروش خودرو حتی در روزهای تعطیل رسمی تا امروز و حتی پاسی از شب در خدمت مشارکت کنندگان هستند.

وی افزود: پس از هماهنگی با همکاران در استان بوشهر مقرر شد طبق برنامه زمان بندی تهیه شده روزانه 50 حواله برای فروش خودرو صادر شود و تا امروز پس از پنج روز 250 حواله فروش صادر و حدود 180 خودرو از استان بوشهر در دست خریداران بوده است.داده شده است.

این کارمند از روند خروج خودروها که شامل تکمیل واریزی برنده و ثبت نام در سامانه، صدور کارت اولیه خودرو، صدور حکم فروش، ترک خودرو و صدور گواهینامه تردد موقت از خودرو می باشد ابراز خرسندی کرد. سازمان مالکیت ضمن پوزش از تاخیر پیش آمده از خریداران و برندگان، علت حجم بالای خودروها در استان فروش 99 درصدی خودروها در گمرکات استان بوشهر است.

بهادری ابراز کرد: روند فروش مابقی خودروهای پرونده گمرکی کشور از امروز 5 مهرماه در قالب دومین مزایده فوق العاده به شماره 566 آغاز می شود و همچنین آمار و میزان کل فروش خودرو از مزایده فوق العاده 565 ملک در استان بوشهر طی روزهای آینده اعلام می شود.

وی بیان کرد: استان بوشهر پس از فروش 859 خودرو در مرحله اول، 16 دستگاه خودرو باقی ماند که به دلایل مختلف از جمله عدم هماهنگی کارشناسان و یا اشتباهات قیمت گذاری شرکت کنندگان، پس از بررسی مجدد و تنظیم پرونده کمتر از 10 دستگاه چند روز پس از اعلام نتایج مرحله اول در قالب دومین مزایده فوق العاده خودرو با شماره 566 سازمان خودکشور بارگذاری و آماده فروش می شود.

رحیم بهادری افزود: با وجود ازدحام خریداران و تلاش شبانه روزی همکاران، پس از بررسی، 16 دستگاه خودروی موجود در پرونده گمرک استان در دومین مزایده ویژه مهر ماه روز سه شنبه با شماره 566 قرار می گیرد. اموال متعلقه./انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید