مراحل ثبت نام مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو از روز چهارشنبه آغاز می شود

مراحل ثبت نام مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو از روز چهارشنبه آغاز می شود

مراحل ثبت نام مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو از روز چهارشنبه 30 اردیبهشت ماه آغاز می شود و متقاضیان باید تا 9 اردیبهشت ماه نسبت به افتتاح حساب نمایندگی به نام سازمان حمایتی اقدام کنند.

با توجه به روند اجرایی و برنامه زمان بندی دومین دوره سامانه یکپارچه خودروهای خانگی، مرحله اول این طرح با ارائه حساب شخصی و بلوکه شدن مبلغ موجودی مورد نیاز به نفع سازمان حمایت از روز چهارشنبه آغاز می شود. 20 می) و تا جمعه (29 اردیبهشت). ) ادامه دارد.

سپس از تاریخ 9 اردیبهشت لغایت 3 خردادماه، اطلاعات مشمولان از نظر وجود حساب نمایندگی با موجودی مسدود شده به عنوان پیش نیاز ثبت نام و اعمال لیست سیاه (سازندگان خودروهای اصلی، دوره اول فروش سیستم یکپارچه و خودروهای وارداتی).

در مرحله سوم ثبت نام و انتخاب اولویت ها توسط داوطلبان واجد شرایط از 12 تا 13 خرداد ماه انجام می شود.

بر اساس این گزارش، در تاریخ 27 خرداد و از 18 تا 31 خردادماه، اولویت‌بندی با دستگاه‌های نظارتی با الگوریتم از پیش تایید شده، اطلاع‌رسانی به متقاضیان و حذف افرادی که فاقد شرایط درخواست هستند (مطابق نظارت بر ثبت احوال، ناجی و…) .).

همچنین در 19 تیر 1402 نظارت بر اولویت های پنج گانه داوطلبان اعلام شده در سامانه انجام می شود.

در نهایت در 24 تیرماه امکان ثبت نام داوطلب بر اساس فراخوان خودروساز بر اساس زمان بندی اعلام شده فراهم می شود.

بر اساس اعلام وزارت امنیت، هفته گذشته بیش از 208 هزار متقاضی ثبت نام در مرحله اول طرح تحویل یکپارچه خودرو که نوبت تحویل خودروهایشان به سال 1403 موکول شده بود، در مهلت تعیین شده به سامانه easalcar.ir مراجعه کردند. تغییر نوع خودرو و مقایسه اقدام به تغییر نوع خودرو برای تغییر اولویت کردند و بررسی اطلاعات این افراد باعث شد تا اجرای مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه در 26 اردیبهشت برگزار نشود.

دیدگاهتان را بنویسید