حراج خودروهای خارجی آغاز شد

حراج خودروهای خارجی آغاز شد

روز جدید نماینده رسمی و سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش مالکیت گفت: سازمان مالکیت روند برگزاری مزایده خودروهای وارداتی را از امروز (16 مهرماه) آغاز کرده است.

صاحب خجتی در خصوص جزئیات مزایده 1062 خودرو در سازمان اموال و املاک گفت: قرار بود از طریق بورس انجام شود اما با پیگیری هایی که انجام شد متوجه شدیم که از طریق بورس عملی نبوده است. ما مجبور شدیم این 1062 خودرو را در مزایده بفروشیم تا بتوانیم آنها را بفروشیم که در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است.

وی افزود: با نزدیک شدن به روز مزایده موضوع امضای الکترونیکی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که شرکت کنندگان در این مزایده باید ثبت نام و گواهی امضای الکترونیکی (توکن) دریافت کنند و برای این امر دفاتر اسناد رسمی. در کل کشور رفت و این گواهی امضای الکترونیکی را برای شرکت در این مزایده گرفت.

معاون دفتری و سخنگوی جمع آوری و فروش اموال تملکی همچنین گفت: این مزایده را از ساعت 8:00 روز پنجشنبه 7 مهرماه آغاز و تا ساعت 24:00 روز 12 مهر ادامه خواهد داشت.

حجتی افزود: مناقصه گران می توانند لیست خودروها و شرایط مشاهده خودرو در مزایده الکترونیکی را در سایت حراج الکترونیکی به نشانی http://eauc.setadiran.ir مشاهده کرده و از شرایط و خودروها مطلع شوند.

به گفته وی، خریداران باید تا ساعت 24 روز سه شنبه 21 اسفندماه، پیشنهاد قیمت را در این سامانه ثبت کنند و برای این امر و برای شرکت در مزایده، کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی را به همراه ارائه کنند. شماره حسابی که می توان از آن استفاده کرد باید از طریق اینترنت باشد. در ضمن برای مشاهده خودروها اعلام کردیم که استان ها همکاری خواهند کرد تا خریداران در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 الی 16 از خودروها بازدید کنند.

سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملکی یادآور شد: پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیکی روز شنبه 25 مهرماه در سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شده و برندگان این مزایده رمزگشایی می شود. مزایده همان روز اعلام می شود.

به گفته وی، وجود کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی و همچنین شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است و مراجعه به خودروهای مشخص شده باعث می شود. تمامی روزهای هفته از ساعت 8 الی 14 امکان پذیر است همچنین پیشنهادات ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیکی ساعت 12 روز شنبه (25 مهرماه) در محل سازمان مرکزی رمزگشایی و برندگان مزایده خواهند بود. مشخص. در همان روز اعلام شد.

لازم به ذکر است مناقصه گران در صورت ثبت مناقصه و درخواست انصراف می توانند تا ساعت 14 روز چهارشنبه (23 مهرماه) گزینه انصراف را انتخاب و در سامانه ثبت نام کنند.














نوع ماشین عدد
Lexus (NX 200، NX 300، RX) 62 دستگاه
پورشه ماکان 40 دستگاه
کیا (سراتو، سورنتو، اپتیما) 182 دستگاه
BMW (530 730, x 4) 152 دستگاه
بنز (E 200 و مرسدس بنز) 8 دستگاه
هیوندای (توسان، سانتافه، سوناتا، سوناتا هیبریدی) 459 دستگاه
تویوتا (کمری، راور، کمری هیبریدی) 154 دستگاه
ولوو دستگاه
پورشه باکستر 3 دستگاه
بی نام دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید