بارندگی 219 میلی متری در رامسر / محور جواهرده مسدود شد / انحرافات متوالی در محور دالانی

ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783526

جواد اصلانی از بارش 219 میلی متری باران در شهرستان رامسر خبر داد و گفت: چهارخطه مسیر تهران – مرزن آباد شمالی به دلیل جاری شدن سیل تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد اصلانی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: بارندگی ها از صبح روز پنجشنبه آغاز شد که موجب جاری شدن سیل و خسارت به ساختمان های شهرستان شد.

وی افزود: بر اساس پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران، ستاد بحران فعال و تمامی دستگاه های ذیربط به شهروندان کمک رسانی کردند.

معاون فرماندار رامسر گفت: سیلاب ناشی از طغیان رودخانه ها به دلیل انسداد آبراهه های سطحی و همچنین تنگ شدن راه های خروجی بوده که عوامل انسانی کاملا مشهود است.

این مسئول گفت: در چهارراه دادگستری بلوار شهید رزاقی و در کتالم و سادات شهر سیلاب باعث ترافیک و خسارت شد.

معاون فرماندار رامسر افزود: ریزش سنگ و رانش در محورهای کوهستانی بخشداری دالحانی در محور گنکسر که با حضور اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، بخشداری و شوراهای اسلامی و دهیاران بازگشایی و تردد امکان پذیر شد.

وی تصریح کرد: در محور جواهرده به دلیل انحراف بخشی از جاده در محدوده استل کنار، مسیر مسدود شد و از شهروندان خواستیم از حرکت در این مسیر خودداری کنند.

معاون فرماندار رامسر گفت: قطعه 4 بزرگراه تهران – شمال در مسیر مرزن آباد به دلیل جاری شدن سیل تا اطلاع ثانوی مسدود است.

خسارت سیل در کتالم و سادات شهر

رئیس شورای شهر کتالم و سادات شهر نیز گفت: خسارات سیل در کتالم و سادات شهر تقریبا ناچیز است.

یزدان مولانا فر گفت: بارندگی شدید شب گذشته خسارت بسیار کمی به کتالم و سادات شهر وارد کرد.

928c6015 8453 4277 8115 4bd32b78e3ef خبر خاکستری

مولوی فر گفت: علت این کم خسارات به دلیل لایروبی به موقع رودخانه ها و نهرها در منطقه است.

وی با انتقاد از برخی شهروندان متخلف به مسیل ها و نهرها گفت: متأسفانه برخی از شهروندان به مصون بودن نهرها و مسیل ها احترام گذاشته و تخلف کردند و این امر منجر به افزایش و مسدود شدن آبراه ها شد.

گفتنی است از شب گذشته حدود 219 میلی متر بارندگی در شهرستان رامسر گزارش شده است.

انحرافات متوالی در طول محور دالحانی مشاهده می شود

بخشدار دالانی گفت: انحرافات پی در پی در محور دالانی وجود دارد.

رحمت سلیمی بهشاردار دلهانی گفت: متاسفانه بر اثر بارش های سیل آسا در محور دالانی در روستاهای لتر، گنکسر و بالاست شاهد رانش مداوم زمین هستیم.

c0a39839 8dbd 44dc 8420 1db1baebc14f خبر خاکستری

وی افزود: تیم های امدادی، بخشداری، دهیاری ها و دهیاری ها در تلاش هستند تا از وارد شدن خسارت به مردم جلوگیری کنند اما افزایش بارندگی ها کار را بسیار سخت کرده است.

سلیمی از عموم مردم خواست به دلیل انحرافات و بسته بودن محور برای جلوگیری از تصادف به هیچ عنوان در محور دالانی تردد نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید