بازدید سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو از اردوی تیم های ملی کاراته و سبک تکواندو


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820994

سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی هانگژو از اردوی تیم های ملی کاراته و تاکرا سبک در آکادمی ملی المپیک بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی، اردوی آماده سازی در هانگژو در حال برگزاری است که تیم های ملی کاراته و تکواندو سبک با تعیین وقت قبلی در آکادمی ملی المپیک تمرین می کنند.

به همین منظور پیمان فهری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی هانگژو روز گذشته با حضور در آکادمی ملی المپیک از تیم های ملی در رشته های سپک تاکرا و کاراته بازدید کرد.

وی در حالی که با مسئولان، کارکنان و ورزشکاران صحبت می کرد و آمادگی آنها را به اطلاع آنها می رساند، قول برنامه های آتی برای اردوهای بعدی را داد که تا حد امکان برای هرگونه حمایت کمیته ملی المپیک آماده باشد.

فهری ضمن آرزوی موفقیت و کسب بهترین نتیجه در هانگژو از کادرفنی خواست تا تست های آمادگی جسمانی را در آکادمی و طبق برنامه از پیش تعیین شده انجام دهند و همچنین به ورزشکاران گفت به تمرینات خود توجه داشته باشند تا از شرایط تمرینی خارج نشوند. .

اردوی سپک تاکرا با حضور سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا به همراه کادر فنی و ورزشکاران و اردوی کاراته با حضور سید حسن طباطبای و محسن عشوری رئیس و نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید