بازدید نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از مناطق سیل زده/تمامی راه های ارتباطی استان باز است


ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886334

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان ضمن بازدید از مناطق سیل زده این شهرستان از مناطق سیل زده شهرستم بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با تشکر از گزارش؛ آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در شهرستان برازجان از مناطق سیل زده آن شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید امام جمعه، فرماندار دشتستان و شهردار برازجان، آیت الله صفایی بوشهری را همراهی کردند، ضمن مشاهده خسارات و صدمات وارده به مردم سیل زده، مشکلات و مسائل مردم را استماع و به راهنمایی ها پرداختند. پس از این بازدید، جلسه بررسی خسارات وارده و تامین اعتبارات و اقلام مورد نیاز برای رسیدگی به حادثه دیدگان سیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تشکیل شد. بوشهر و جمعی از مسئولان شهرستان دشستان در فرمانداری.

تمامی راه های ارتباطی استان باز و روان است که پس از بارندگی روز گذشته در استان بوشهر برخی از راه های ارتباطی بین شهری در نقاطی به دلیل ریزش کوه مسدود شد.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر اعلام کرد: پس از بارندگی شدید عصر دیروز تعدادی از راه های ارتباطی استان بوشهر به ویژه بزرگراه خلیج فارس در دو نقطه برازجان – دالکی در محدوده روستای راهدار و در رینگ. جاده منطقه برازجان در محدوده میدان مایوه و ترابر (دو بانده جلو و عقب) بزرگراه سیراف کیلومتر 5 از پل موند تا ورودی شهرک کاکی (باند رفت و برگشت) و ادامه همان بزرگراه روبروی روستای بویری. و تعدادی از راه های روستایی از جمله لاور – دشت پلنگ و شنبه – درویشی برای چند ساعت مسدود شد.

محور اهرم – فراشبند در حوالی تونل پیامبر اعظم (ص) نیز دچار رانش کوه شد و با تلاش چند ساعته عوامل راهداری و سایر نیروهای امدادی در شهرستان های دشستان، تنگستان و دشتی، راه های مسدود شده باز شد. بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های استان بوشهر، هم اکنون تمامی محورهای استان باز و تردد در آنها جریان دارد. با توجه به تداوم ناپایداری هوا در درستان فردا و پس فردا و احتمال آبگرفتگی معابر ارتباطی از مردم تقاضا می شود از طریق سامانه 141 وضعیت راه ها را اطلاع رسانی کنند. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید