بازگشت مسترز وفایی اسنوکر/پایان کار اسنوکرباز ایرانی در انگلیس

ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۳
کد خبر: 1922492

اسنوکر باز ایران در ادامه مسابقات مسترز نتیجه بازی را به حریف واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در ادامه رقابت های اسنوکر مسترز حسین وفایی در دومین دیدار خود به مصاف جک لیسوفسکی نماینده انگلیس رفت که در پایان این دیدار حساس لیسوفسکی توانست با نتیجه 6 بر 4 به برتری برسد.

وفایی با آمادگی بسیار خوبی وارد این رقابت ها شد و در فریم 4 موفق شد 143 بریک مقابل حریف خود ثبت کند. نماینده اسنوکر کشورمان در ابتدا 2 بر صفر عقب افتاد اما در ادامه توانست لیسوفسکی را 3 بر 2 از پیش رو بردارد اما حریف انگلیسی از موقعیت های به وجود آمده در بازی بهتر استفاده کرد و در نهایت موفق شد 6 بر 4 پیروز شود و حرکت کند. به دور بعد مسابقات آغاز خواهد شد.

مسابقات مسترز یکی از مهم ترین و پربیننده ترین تورنمنت های دنیای اسنوکر است و تنها 16 بازیکن برتر رنکینگ جهانی اسنوکر می توانند به این مسابقات راه پیدا کنند. وفایی در دور اول رقابت های خود موفق شد مارک سلبی، شماره 2 اسنوکر جهان را با نتیجه 6 بر 4 شکست دهد.

جل لیسوفسکی با این برد به مصاف ویلیامز می رود که توانست 6 بر 5 سالیوان را شکست دهد. نیل رابرتسون مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها بود که سال گذشته در فینال بری هاوکینز را با نتیجه 10 بر 4 شکست داد اما در اولین مسابقه این مسابقات به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید