بازگشت مهدی قائدی به باشگاه شباب الاهلی؟

بازگشت مهدی قائدی به باشگاه شباب الاهلی؟

مهدی کایدی پس از درخشش در استقلال قبل از شروع لیگ بیست و یکم و امضای قراردادی که به نفع باشگاه استقلال است، راهی باشگاه فوتبال امارات و شباب الاهلی شد. مهدی شروع خوبی در این تیم داشت اما با گذشت زمان افول او آغاز شد و ابتدا نیمکت نشین شد و سپس برای چند بازی مستقر شد. قیدی که با شباب الاهلی قرارداد داشت در ابتدای فصل در تمرینات تیمش شرکت کرد اما سرمربی جدید این باشگاه از عملکرد او راضی نبود و خودش با جدایی این بازیکن ایرانی موافقت کرد. ستاره.

لئوناردو ژاردیم، سرمربی سرشناس فرانسوی که چند سالی است در فوتبال آسیا حضور دارد به مدیران الاهلی اعلام کرد که نیازی به سرمربی ندارد و این بازیکن می تواند از این تیم جدا شود. جاردیم بدون قائدی و با ستاره ایرانی خود احمد نوراللهی توانست شباب الاهلی را قهرمان لیگ امارات کند و افتخار بزرگی را برای این باشگاه به ارمغان آورد. اما اخبار رسیده به امارات حاکی از آن است که جاردیم در آستانه جدایی از شباب الاهلی قرار دارد و راهی لیگ قطر می شود.

اتفاقی که می تواند به قیمت استقلال تمام شود. قائدی هنوز چند سال دیگر با شباب الاهلی قرارداد دارد و مدیران این باشگاه که برای ستاره ایرانی خود هزینه های زیادی کرده اند، او را به این راحتی رها نمی کنند. در صورتی که ژاردیم از این باشگاه جدا شود و شخص دیگری هدایت شباب الاهلی را برعهده بگیرد، می تواند به مدیران شباب الاهلی اعلام کند که برخلاف سرمربی فرانسوی، رهبر می خواهد و به این بازیکن نیاز دارد.

در آن صورت مدیران این باشگاه اماراتی دیگر به فکر فروش و اجاره نخواهند بود و مهاجم تکنیکی آبی ها را در تیم خود نگه می دارند. این موضوع قطعا هواداران و کادرفنی استقلال را نگران خواهد کرد چرا که مهدی ستاره بی چون و چرای این تیم در این فصل لیگ برتر بوده و در آخرین بازی مقابل تراکتورسازی هت تریک کرده است. هت تریکی که باعث شد کیدی 12 گل به ثمر برساند و بهترین گلزن فصل استقلال و دومین گلزن برتر لیگ را از آن خود کند.

استقلالی ها باید امیدوار باشند که جدایی لئوناردو ژاردیم از شباب الاهلی جدی نباشد و در این صورت می توانند با مشورت مجدد مهدی را حداقل یک فصل دیگر در ترکیب خود نگه دارند. اگرچه خود کایدی در حال حاضر تمرکز خود را روی دیدارهای استقلال در جام حذفی گذاشته است، اما هواداران استقلال از همین حالا نگران جدایی احتمالی فوق ستاره تیمشان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید