عصبانیت هواداران شباب الاهلی از مهدی قائدی

عصبانیت هواداران شباب الاهلی از مهدی قائدی

شکست ناامید کننده مقابل الجزیره و اختلاف امتیاز با العین در پایان فصل برای شباب الاهلی و هواداران این تیم به عدد 16 رسید و این فصل را بدون قهرمانی به پایان خواهند رساند که خشم هواداران این تیم را به دنبال خواهد داشت. تیم

شب گذشته شباب الاهلی در دیداری از هفته بیستم لیگ ادنوک امارات با نتیجه 2 بر یک الجزیره را شکست داد. تیم میزبان در نیمه اول با 2 گل از حریف خود پیش بود و در دقیقه 64 مهدی علی سه تغییر همزمان انجام داد که یکی از آنها ورود مهدی قائدی به جای محمد جمعه بود.

تنها دو دقیقه پس از تعویض، شوالیه های سرخ در نوبت گائدی به گل رسیدند. بنابراین وینگر بوچر به ماتیاس اولسن رسید و این مهاجم سوئدی را به سمت دروازه فرستاد که با برخورد با مدافع الجزیره در آستانه ورود به دروازه بود که علی حصف دروازه بان الجزیره با واکنشی دیدنی توپ را از خط خارج کرد.

اما ریباند به یحیی الحسنی رسید و این بازیکن به راحتی دروازه میزبان را باز کرد. شباب الاهلی به تلاش خود برای تساوی ادامه داد و این تیم 2-1 شکست خورد.

قائدی در این دیدار نیز مانند بازی های گذشته از روی نیمکت شروع کرد. مشکلی که با اعتراض تند هواداران شباب الاهلی در فضای مجازی همراه شد. یکی از این کاربران در صفحه توئیتر خود نوشت که گائدی در این تیم حبس شده است و دیگری اضافه کرد که باشگاه های اروپایی به دنبال این بازیکن ایرانی هستند اما مهدی علی او را روی نیمکت نشاند.

دیدگاهتان را بنویسید