بازیکن ناراحت ساپینتو استقلالی ها را جبران می کند؟

بازیکن ناراحت ساپینتو استقلالی ها را جبران می کند؟

صالح حردانی که در آستانه ورود به جام جهانی 2022 قطر با ساپینتو به مشکل خورد، هفته های زیادی است که در لیگ برتر پشت سر کوین یاماگا روی نیمکت استقلال صف آرایی کرده است.

حردانی که فصل گذشته به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، پس از نیمکت نشینی در استقلال، تیم ملی و البته جام جهانی را از دست داد و دیگر به اردوی این تیم دعوت نشد! به همین دلیل حردانی آبان ماه سال گذشته مصاحبه تندی علیه سرمربی پرتغالی استقلال انجام داد که او نیز از سوی باشگاه استقلال مورد توبیخ و جریمه قرار گرفت. حردانی البته پس از مواجهه با رفتار ملایم پدرانه ساپینتو از سرمربی تیمش عذرخواهی کرد و گفت تحت تاثیر مشکلات روحی و روانی به دلیل غیبت در اردوی جام جهانی چنین مصاحبه ای انجام داده است. این حرف ها را زد تا ساپینتو بیشتر از این ناراحت نشود و نیمکت نشینی اش بیشتر از این نباشد.

حردانی که به دلیل محرومیت یک جلسه ای کوین یاماگا – به دلیل دریافت 4 کارت – از دقیقه 40 بازی با پرسپولیس به دلیل مصدومیت همین بازیکن فرانسوی در ترکیب استقلال به میدان رفت. حالا در حال بررسی امکان تمدید مراحل پزشکی سیچرد مدافع استقلال است و به احتمال زیاد صالح در بازی مقابل پارس جنوبی جم و بازی های بعدی لیگ برتر تا پایان فصل به عنوان دفاع راست استقلال به میدان خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید