ساپینتو: استقلال باید جبران کند!

خجت الله کریمی، سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال پس از شکست این تیم مقابل پرسپولیس و از دست دادن قهرمانی جام حذفی، به گونه ای صحبت کرد که مشخص شد فضا برای ادامه همکاری با سرمربی پرتغالی آماده نیست و یک بخش قابل توجهی از هواداران استقلال از نتایج ریکاردو ساپینتو راضی نیستند.

از طرفی این مربی برای فصل آینده مبلغی بسیار بیشتر از توافق قبلی 720 هزار دلاری تابستان گذشته را درخواست کرده است و همین موضوع استقلال را به فکر تصمیم گیری دیگری انداخته است. البته پرتغالی نه تنها برای افزایش رقم قراردادش مانور داده بود، بلکه یک شرط خاص و بسیار ویژه هم داشت که مدیران استقلال در آستانه بازی پرسپولیس آن را وتو کردند.

مشخص است که ریکاردو ساپینتو از استقلال خواسته است تا در قرارداد جدیدش با او ضمانت پرداخت به موقع مطالباتش را بدهد و بندی را در قرارداد قید کند که اگر استقلال مبلغ قرارداد را طبق برنامه پرداخت نکند، جدای از اینکه سرمربی تیم طبق قوانین فیفا حق فسخ یک طرفه را دارد به ازای هر روز تاخیر مبلغی تحت عنوان جریمه و غرامت از استقلال دریافت کند. بندی که باشگاه نپذیرفت مثل ماجرای افزایش عجیب تعداد سال دوم قرارداد.

دیدگاهتان را بنویسید