قدرت جمهوری اسلامی ناوهای هواپیمابر را از خلیج فارس بیرون می‌کند/ ضررهای گذشته برای جوانان و زنان باید جبران شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ سرلشکر محمد باقری; رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: اخیراً با تهدیدات مختلف دشمن برای ایجاد بلاتکلیفی و آزار ملت ایران مواجه بوده ایم. اگر دشمن با حسن نیت مردم مواجه می شد، می توانست از تهدید نظامی استفاده کند، اما درایت مردم ایران با همه مشکلات و محدودیت های اقتصادی که دارند، مکر دشمن را خنثی می کند.

سرلشکر باقری افزود: در این حوادث به دلیل بی احتیاطی یا سوء مدیریت تعداد بسیار محدودی از مردم در اغتشاشات به دشمن پیوستند و بنابراین نتیجه ای که دشمن می خواست محقق نشد. وی افزود: این امر کارکنان را ملزم به شناسایی نقاط ضعف و غلبه بر مشکلات می کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: اگرچه با وجود تحریم ها و فشار اقتصادی دشمن، کار سخت شده است، اما باید تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم و با توجه به تعهداتی که در قبال جوانان و بانوان داریم، به کار گیریم. کاستی هایی وجود داشته که باید اصلاح شود

وی تصریح کرد: امروزه جذابیت شبکه های اجتماعی داخلی با شبکه های اجتماعی خارجی قابل مقایسه نیست و این یک ضعف محسوب می شود.


خلیج فارس منطقه حیاتی ایران است

باقری تصریح کرد: کشور ما 2 منطقه حیاتی دارد که یکی از آن ها مانند همه کشورها پایتخت است و دیگری منطقه خلیج فارس است، بنابراین بقا و سربلندی ایران بدون خلیج فارس معنا ندارد.


استان بوشهر به دلیل داشتن ظرفیت و منابع دریایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است

وی گفت: در یک سوی خلیج فارس تنگه هرمز گلوگاه صادرات و واردات کشور است و در سوی دیگر خوزستان به عنوان منبع اصلی منابع نفتی استان بوشهر است که بین این دو منطقه قرار دارد. از نظر خشکی، ساحل و دریا و به عنوان منبع اولیه. صادرات و صنعت گاز و برخی نفت کشور در مقایسه با استان های دیگر از اهمیت راهبردی برخوردار است.

وی گفت: سابقه پرافتخار استان بوشهر در گذشته و به ویژه در دوران دفاع مقدس در برابر متجاوزان نشان از رشادت، ایثار، تدبیر و مشارکت در دفاع از کشور است که نشان از تقوای مردم، پیشگام در تمسک به قرآن و علوم قرآن، صمیمیت. ولايت، تعصب به دين، دولت و رهبري است.


نیروی جمهوری اسلامی ناوهای هواپیمابر را از خلیج فارس بیرون کرد

وی تصریح کرد: با اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه طی 2 سال گذشته هیچ ناو هواپیمابری وارد خلیج فارس نشده است و تعداد ناوهایی که در آنجا بودند نیز از خلیج فارس خارج شده و اکنون بیش از هزاران مایل دورتر از ما .

باقری با بیان اینکه تشخیص می دهند ماندن در خلیج فارس با برد موشک های ایرانی با خطر بالایی همراه است، گفت: اگرچه دشمن تسلیم نمی شود و به دنبال توطئه ای برای ایجاد پایگاه در خلیج فارس و اضافه کردن آن هستند. رژیم صهیونیستی با اشکال مختلف نظامی، اما با رهبری رهبر معظم انقلاب و حضور موثر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، دشمن نمی تواند کاری در منطقه انجام دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید