بازی با ذوب آهن برای ما فینال لیگ است/ هنوز لیست باشگاه را ندادم


ساعت: 21:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838382

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت برای فصل آینده بعد از بازی با ذوب آهن با کادرفنی این باشگاه صحبت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ارطغرول ساغلام سرمربی تراکتورسازی در حاشیه تمرین امروز که با حضور هواداران و نمایندگان رسانه ها برگزار شد، گفت: تمرین بسیار خوبی بود. هواداران واقعا برای ما مهم هستند و نقش زیادی در پیروزی ها دارند. آنها امروز به محل تمرین آمدند و با تشویق خود به ما کمک کردند. می دانید که فاصله بین بازی ها بسیار کم است. ما هر پنج روز یک بازی انجام می دهیم و زمان تمرین ما بسیار محدود است.

وی افزود: در این تمرینات سعی داریم اشتباهات دیدارهای قبلی را کاهش و رفع کنیم و کارهایی را که به خوبی انجام داده ایم برای ارتقای کیفی تیم افزایش دهیم. در تمرینات فشرده احتمال آسیب دیدگی زیاد است اما خدا را شکر تا کنون چنین مشکلی نداشته ایم. تراکتور از نظر فیزیکی شرایط بسیار خوبی دارد و شما آن را در بازی با یک هوادار دیدید.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: هر چند کسب هفت امتیاز در سه بازی اخیر تغییر چندانی در جایگاه ما در جدول ایجاد نکرده است، اما فاصله جدول را با تیم های انتهایی افزایش داده ایم. تخیل و کار ما در این زمینه آسان شده است.

ساغلام درباره بازی تراکتورسازی و ذوب آهن توضیح داد: می دانیم که بازی سختی مقابل تیم بسیار خوب ذوب آهن خواهیم داشت، اما به بازیکنان خود گفتیم که این دیدار تقریباً فینال این فصل برای ما است، بنابراین مقابل ذوب آهن بازی خواهیم کرد. مانند مسابقات فینال یا قهرمانی سرنوشت ساز. امیدوارم در این دیدار و همچنین سه دیدار قبلی که به خوبی به پایان رساندیم، پیروز شویم. فشار کاری که در این فصل روی تیم، هواداران و به خصوص هواداران بود را از بین می بریم و بقیه فصل را با اعتماد به نفس بیشتری ادامه می دهیم.

وی با بیان اینکه آشپز برای تهیه غذای خوب به مواد اولیه خوبی نیاز دارد و اینکه آیا لیست جدیدی در اختیار باشگاه قرار داده است، گفت: هنوز لیستی به باشگاه نداده ام. اهداف کوتاه مدت داشتیم و هدفمان این بود که تیم را با امتیاز از این وضعیت خارج کنیم. باید امتیاز می گرفتیم تا لیگ بهتر شود و خدای نکرده سال آینده تیم بهتری بسته شود.

سرمربی تراکتورسازی گفت: بعد از بازی با ذوب آهن که امیدوارم با پیروزی ما به پایان برسد، برنامه ها را با باشگاه بررسی می کنیم اما فعلا اینطور نیست. تمرکز، هدف و انگیزه ما بازی با هوادارانی است که صرف آن کردیم و البته بازی پیش رو با ذوب آهن.

در پاسخ به سوال خبرنگار آنا ساغلام: هواداران تراکتورسازی او را به عنوان یک مربی ثابت می شناسند اما در هفته های اخیر عکس هایی از یکی از مصدومان این تیم منتشر شده که به جای بهبودی مصدومیت و فیزیوتراپی مشغول تفریح ​​است. و در مورد این مشکل چطور؟ “” آیا تصویر عملی وجود دارد؟ “او گفت: “برای درمان مصدومان با کادر پزشکی، برنامه ها و تمریناتی را در نظر گرفته ایم که زیر نظر ما و کادر پزشکی انجام می شود.” شما اشاره کردید، من باید بعد از ریکاوری و تمرین برنامه ریزی شده استراحت کنم و مشکلی از این بابت نداریم، او کاملاً کنترل من و باشگاه را در اختیار داشت.

وی در خصوص علت بازی نکردن اکبر ایمانی با وجود اینکه دوران مصدومیت خود را سپری می کند، پاسخ داد: ایمانی حدود 45 روز و واسعی حدود 25 روز در تمرینات غیبت داشتند. آنها از مصدومیت بهبود یافتند و تمرینات خود را با تیم آغاز کردند اما پس از این مدت بازیکن برای بازی خارج از تمرین به زمان نیاز دارد. خدا را شکر کارشان به خوبی پیش می رود و اگر نشد این هفته سعی می کنیم از این هفته استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید