باشگاه‌های لیگ برتری تیم فوتبال الکترونیک تشکیل بدهند/بازی سپاهان الاتحاد منتظر تصمیم AFC است

وی ادامه داد: در دوره گذشته بخاطر دارم که AFC و FIFA به دلیل وجود تحریم‌ها و اسپانسر برای فوتبال الکترونیک مطالبی را مطرح کرده بودند.

تاج خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشکلات مرتفع شده و امیدوارم هستم در قطر با توجه به شرایطی که امروز دیدم بهترین عملکرد را داشته باشیم و موفق شویم. بدون شک یکی از عنوان‌های اولی در این مسابقات را کسب می‌کنیم و امیدوارم در کنارش هم فوتبال ایران نتایج خوبی کسب کند.
رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: دوستان گفتند ۳۸ میلیون نفر در کشور این بازی را در خانه انجام می‌دهند. این خیلی خوب است اگر واقعا این طور است فدراسیون فوتبال باید سرمایه‌گذاری جدی انجام بدهد و علاوه بر تیم ملی الکترونیک در قطر، وزیر ورزش نظرش این است که تمامی باشگاههای لیگ برتری هم ترغیب کنیم در لیگ برتر تیم بدهند و همانطور که تیم‌های ملی ما در جام ملت‌های آسیا حضور دارند در لیگ برتر هم حضور داشته باشیم.

وی تاکید کرد: همواره با وزیر ورزش و جوانان جلسه داریم، به دلیل گستردگی فوتبال، لیگ برتر، فوتسال، فوتبال ساحلی، کافا و مسائلی که در حوزه فوتبال هست، AFC و حتی حاشیه‌ها باید ملاقات‌هایی داشته باشیم و گزارش‌هایی به ایشان بدهیم و این اتفاقات رخ داده و این اتفاقات رخ خواهد داد و ایشان هم توصیه‌هایی در مورد فوتبال دارند و نظراتی دارند.

تاج درباره وضعیت پرونده سپاهان و الاتحاد عربستان اعلام کرد: ما و کشور عربستان موضع خوبی داریم و پرونده به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا رفته است، آنچه که من می‌توانم به عنوان نظر شخصی می‌گویم، نه نظر نایب رئیسی AFC زیرا اگر نظر بدهید باید پاسخگو باشید. برداشت من از مقررات و آئین‌نامه برگزاری مسابقات این است که در دو صورت بازی لغو می‌شود موارد پیش‌بینی نشده‌ای مثل سیل و زلزله و آتش سوزی که هیچ کدام در اصفهان انجام نشده و دیگری بالاترین مقام بیاید بگوید حمله تروریستی ممکن است رخ بدهد که هیچ کدام آنها اتفاق نیفتاده است و اینکه ناظر به چه جمع‌بندی رسیده که بازی را برگزار نکرده است خودش جواب می‌دهد. در گزارش و در ایمیل زده بود که با مقامات AFC هماهنگ کرده بودم ولی دبیر کل AFC گفت این نظر خود ناظر مسابقه بوده است و باید ببینم AFC چه تصمیمی می‌گیرد.

وی در مورد انتخاب بیگلری به عنوان رئیس کمیته انضباطی AFC گفت: ایران او را برای رئیس کمیته انضباطی AFC پیشنهاد داده است و در کنفدراسیون فوتبال آسیا کمیته‌های اخلاق و انضباطی یک کمیته هستند و مثل فدراسیون ما دو کمیته نیستند. به دلیل تعارض منافع نمی‌تواند شرکت کند و برای انتخاب خود من برای نایب رئیسی چون رئیس کمیته انتخابات بود و وقتی رای گیری برای نایب رئیسی شروع شد، کنار رفت و فرد ژاپنی آمد. منافع اجازه نمی دهد او درپرونده تصمیم گیری کند همانطوری که هر موضوعی در مورد ایران در AFC مطرح می شود من نمی توانم درمورد آن نظری بدهم.

تاج گفت: قلعه نویی نشان داد مربی قابل قبولی است و همه باید به نظراتش احترام بگذاریم. یکسری از تصمیماتش را شما در زمین دیدید و اطلاع دارم که هماهنگی و رفاقت و یکدلی در تیم ملی ایجاد کرده است. قلعه نویی، کادر و آقای نبی و دوستانی که کمک می‌کنند تشکر می کنم اتفاق خوب دیگری هم رخ داد اینکه بیگانه نسبت به حال دنیا نبودیم و مساله فلسطین هم دل هر آدم آزاده‌ای را به درد می آورد و اینکه مردم را به بیمارستانی دعوت کنند و بعد بیمارستان را بمباران کنند. تیم ملی نشان داد بیگانه با این مسایل نیست و این خودش ارزش این برد را بیشتر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید