نتایج بازی رفت لیگ برتر واترپلو با برتری تیم شهید نوفلاح در پایان بازی رفت اعلام شد.


ساعت: 15:48
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1920097

تیم شهید نوفلاح در مرحله اول سی و دومین دوره بزرگترین واترپلو کشور قهرمان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز (پنجشنبه) مرحله نخست سی و دومین لیگ واترپلو با حضور 6 تیم آغاز شد.

اولین روز:

تیم شهید نوفلاح در اولین دیدار این مسابقات به مصاف نیروی زمینی ارتش رفت. نوفلاح این فصل از مسابقات لیگ را با پیروزی مقابل حریف خود آغاز کرد و این دیدار با نتیجه 2 بر 5 به سود نوفلاح به پایان رسید.

در دومین مسابقه دانشگاه آزاد اسلامی و دفاع رعد به آب زدند. دانشگاه آزاد در پایان این دیدار موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد. این بازی با نتیجه 12 بر 11 به سود دانشگاه به پایان رسید.

سومین دیدار روز نخست این رقابت ها رویارویی نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران بود که تیم امیدیه موفق شد در دربی لیگ برتر واترپلو نفت با نتیجه 13 بر 7 پیروز شود.

روز دوم :

روز دوم این رقابت ها با تقابل مدعیان آغاز شد. دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و شهید نوفلاح از ساعت 9 به مصاف هم رفتند که این دیدار با قهرمانی فصل گذشته به پایان رسید. نوفله موفق شد با نتیجه 11 بر 7 حریف خود را شکست دهد.

در ادامه دو تیم رعد دفاع و امیدیه نفت و گاز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 16 بر 5 به سود امیدیه به پایان رسید.

در آخرین رویارویی روز دوم، نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی ارتش به مصاف هم رفتند که گچساران موفق شد با نتیجه 15 بر 11 نیروی زمینی ارتش را شکست دهد.

روز سوم :

دانشگاه آزاد اسلامی سومین روز این مسابقات را با غلبه بر حریف خود آغاز کرد. دانشگاه آزاد موفق شد با نتیجه 18 بر 10 نفت امیدیه را شکست دهد.

در دومین دیدار نیز شهید نوفلاح به بردهای پیاپی خود ادامه داد و نفت و گاز گچساران را با نتیجه 14 بر 6 شکست داد و سومین پیروزی را در اولین دوره لیگ برتر واترپلو به ثبت رساند.

پدافند رعد در آخرین دیدار روز سوم به مصاف نیروی زمینی ارتش رفت و موفق شد با نتیجه 11 بر 6 آنها را شکست دهد.

روز چهارم:

در چهارمین روز لیگ برتر واترپلو دو تیم نفت و گاز امیدیه و شهید نوفلاح در دیداری جذاب و دیدنی به مصاف هم رفتند که با نتیجه 18 بر 17 به سود نوفلاح به پایان رسید.

در ادامه دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی ارتش به مصاف آب رفتند که تیم دانشگاه موفق شد با نتیجه 18 بر 9 به مصاف حریفان خود برود.

آخرین بازی روز چهارم، رویارویی نفت و گاز گچساران و رعد دفاع بود که در آن تیم گچسارانی با نتیجه 9 بر 8 پیروز شد.

روز پنجم:

در آخرین روز از مرحله اول این مسابقات دو تیم شهید نوفلاح و دفاع رعد به مصاف هم رفتند که شهید نوفلاح پنجمین پیروزی متوالی خود را با نتیجه 15 بر 10 به دست آورد.

در دومین دیدار دانشگاه آزاد و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 13 بر 10 به سود دانشگاه به پایان رسید.

نفت امیدیه در آخرین دیدار مرحله اول موفق شد مقابل نیروی زمینی ارتش به عنوان پیروز میدان را ترک کند و با نتیجه 16 بر 9 حریف خود را شکست دهد.

دور رفت این رقابت ها تا 14 آذرماه 1401 به مدت پنج روز در نهمین استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی پیگیری می شود.

نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران، رعد دفاع، دانشگاه آزاد اسلامی، نفت امیدیه و شهید نوفلاح شش تیم حاضر در این مسابقات هستند.

در پایان مرحله اول این مسابقات تیم شهید نوفلاح با 10 امتیاز در رده اول قرار گرفت. تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت و گاز امیدیه با 8 و 6 امتیاز دوم و سوم هستند.

دومین دوره این مسابقات از 5 تا 30 آذرماه به میزبانی استخر 9 روزه مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می شود.

نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران، رعد دفاع، دانشگاه آزاد اسلامی، نفت امیدیه و شهید نوفلاح شش تیم حاضر در این مسابقات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید