بالاخره پرداخت مابه التفاوت دستمزد به بازنشستگان چه می شود؟

بالاخره پرداخت مابه التفاوت دستمزد به بازنشستگان چه می شود؟

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران علت پرداخت نشدن حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس رقم جدید در فروردین ماه را تشریح کرد.
علی دهگان کیا با اشاره به پرداخت حقوق به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: طبق روال گذشته حقوق مستمری بگیران از بیستم هر ماه بر اساس حروف الفبا شروع و تا پایان سال جاری ادامه دارد. هر ماه.

وی تصریح کرد: اولین حقوق بازنشستگان این سازمان از 30 فروردین ماه سال جاری آغاز شده و این روند تا پایان ماه جاری ادامه دارد وی گفت: بازنشستگان مانند سال گذشته در فروردین ماه حقوق دریافت کردند.

رئیس مرکز بیمه اجتماعی مستمری بگیران استان تهران در خصوص عدم پرداخت حقوق به مستمری بگیران بر اساس مصوبه جدید شورای عالی کار ادامه داد: حقوق جدید مستمری بگیران باید توسط دولت و سپس مدیرعامل سازمان ابلاغ شود. و با توجه به اینکه تا پانزدهم همین ماه همه جا تعطیل و تکلیف مستمری بگیران سایر مقاطع مشخص نبود، از این رو سازمان تامین اجتماعی احکام جدید حقوق بازنشستگان را صادر نکرد و حقوق بازنشستگان بر اساس سال گذشته پرداخت شد. ارقام

وی افزود: در اردیبهشت ماه حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه جدید شورای عالی کار به بازنشستگان پرداخت می شود، بنابراین حقوق افراد با حداقل دستمزد 27 درصد و در سایر مقاطع 21 درصد افزایش می یابد. 250 تومان امسال و این افزایش از اول فروردین آغاز می شود تا مابه التفاوت دستمزد فروردین ماه بازنشستگان پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید