مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت ماه به مستمری بگیران چه زمانی پرداخت می شود؟ + سپرده ما را تا مابه التفاوت افزایش حقوق خرداد پر کنید

مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت ماه به مستمری بگیران چه زمانی پرداخت می شود؟  + سپرده ما را تا مابه التفاوت افزایش حقوق خرداد پر کنید

روز جدید : پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق خرداد ماه مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی که از روزهای گذشته آغاز شده بود، دیروز به پایان رسید و به تمامی مستمری بگیران پرداخت شد.

روز گذشته معاون برنامه ریزی، دارایی و پشتیبانی تامین اجتماعی از پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق در خردادماه به تمامی مستمری بگیران و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان در کل کشور دیروز خبر داد.

جمیل حق پرست با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده، پرداخت مابه التفاوت افزایش خردادماه سه و نیم میلیون مستمری بگیر و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان از 25 خرداد ماه آغاز و پرداخت کلیه مبلغان. بستگان بازنشسته در سراسر کشور «روز یکشنبه 30 خرداد به پایان رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه مصوبه افزایش مستمری های سنواتی در روزهای پایانی خردادماه به تامین اجتماعی ابلاغ شد و با توجه به اینکه بستگان بازنشسته برنامه اولیه ای برای دریافت حقوق ماهانه و هزینه های ماهیانه خانواده خود دارند، مقرر شد این مابه التفاوت افزایش یابد. مستمری مستقل: «از مبلغ پایه مستمری ماهانه خردادماه به حساب این بستگان واریز می‌شود.

هاپرست ادامه داد: از این رو از بیستم هجری بر اساس برنامه الفبای قبلی پرداخت مستمری ها را آغاز کردیم و طبق اعلام قبلی پرداخت مابه التفاوت افزایش خرداد تا بیست و ششم را آغاز کردیم.

بر اساس گزارش تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت ماه بر اساس اعلام قبلی به مستمری بگیران و مستمری بگیران در تیر و مرداد پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید