آغاز پرداخت مستمری بازنشستگان اردیبهشت ماه / اجرای افزایش حقوق و مابه التفاوت فروردین ماه

آغاز پرداخت مستمری بازنشستگان اردیبهشت ماه / اجرای افزایش حقوق و مابه التفاوت فروردین ماه

CSR از آغاز فرآیند پرداخت حق الزحمه بازنشستگان CSR از امروز خبر داد.

بر اساس اطلاعیه سازمان حسابداری اجتماعی از امروز 30 اردیبهشت ماه، پرداخت حقوق به مستمری بگیران و بازنشستگان از این سازمان طبق دستور معمول و اعلام قبلی با افزایش حقوق آغاز می شود.

همچنین مابه التفاوت فروردین ماه طبق برنامه و در همان روز با فاصله زمانی چند ساعته پرداخت می شود.

همچنین مستمری بگیران و مستمری بگیران سازمان می توانند فیش حقوقی خود را در سامانه خدمات آفلاین سازمان به نشانی es.tamin.ir مشاهده کنند.

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هفته گذشته توضیحاتی در خصوص افزایش دستمزد ارائه کرد که به شرح زیر است:

– سازمان تامین اجتماعی بر اساس مصوبه هیات وزیران و در اجرای ماده (96) و ماده (111) قانون تامین اجتماعی، مستمری و مزایای جانبی کلیه مستمری بگیران، مستمری بگیران دارای معلولیت و از کارافتادگی را افزایش می دهد. مستمری عمومی بازماندگان بر این اساس میزان مستمری مستمری مستمری سابقه کار، از کارافتادگی و مستمری عام که تا پایان سال 1401 برای دریافت کنندگان حداقل مستمری و افراد دارای ازکارافتادگی جزئی و سایر اشخاصی که مستمری آنها متناسب با سنوات پرداخت بیمه تعیین می شود تعیین شده است. حق بیمه، 27 درصد حقوق بازنشستگی آنها در پایان است و در مارس 1401 افزایش می یابد.

  • همچنین برای سایر مقاطع بالاتر از حداقل مستمری افزایش در سال 1402 معادل 21 درصد مستمری آنها در پایان اسفند ماه 1401 به اضافه مبلغ ثابت 2507880 ریال خواهد بود.1455791 702 خبر خاکستری

– امسال مزایای جانبی برای بازنشستگان بسیار خوب افزایش یافت. میزان مزایای بازنشستگی و مسکن مستمری بگیران و مستمری بگیران 21 درصد افزایش یافت. کمک هزینه عائله مندی با افزایش 125 درصدی از 407 هزار تومان به 917 هزار تومان اعمال شد.

– کمک هزینه فرزندان تحت تکفل مستمری بگیران و مستمری بگیران حدود 300 درصد و به ازای هر فرزند از 105 هزار تومان به 422 هزار تومان افزایش یافته است.

– پرداخت مانده تناسب مستمری بگیران موضوع این موضوع: مبلغ مربوط به مانده تناسب مستمری بگیران موضوع این افزایش از ابتدای سال جاری اعمال و پرداخت می شود. به روز رسانی احکام جدید نیز در حال انجام است. بازنشستگان و مستمری بگیران با توجه به افزایش حقوق طبق برنامه معمول از بیستم لغایت پایان این ماه حقوق اردیبهشت ماه خود را دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید