با بدنساز جدید پرسپولیس آشنا شوید

با بدنساز جدید پرسپولیس آشنا شوید

اگر از دنبال کنندگان جدی فوتبال ایران هستید، در ماجرای بررسی مجوز حرفه ای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، نام «پوسپه لوسادا» را شنیده اید. فردی که در دوره مجید جلالی به این تیم اضافه شد و پس از آن به فیفا شکایت کرد، منجر به حذف گلگوتا از لیگ قهرمانان آسیا 2022 شد.

او پس از اینکه آخرین مربی خارجی بدنساز سرخپوشان، مارکو استیلینوویچ، بدون تجربه حضور در یک باشگاه حرفه ای به ایران آمد، اما با تمرینات سخت خود توجه ها را به خود جلب کرد، اکنون به تیم پرسپولیس اضافه شده است.

تیم اسپانیایی لوسادا باید جانشین رحیم پور شود که همراه یحیی در ماشین سازی پرسپولیس حضور داشت اما در نهایت از جمع سرخ پوشان جدا شد.

اما پهپاد لوسادا کیست و منشا آن چیست؟

* او در رشته مربیگری، بدنسازی و توانبخشی فوتبال از دانشگاه مادرید فارغ التحصیل شد و به زودی دستیار مربی حرفه ای دریافت خواهد کرد.

* متخصص در کار نیرو و پیشگیری از آسیب و توانبخشی. وی همچنین مدتی استاد کالج فوتبال اندلس بوده است.

* لوسادا خود را فردی با تجربه در کار با فوتبالیست های حرفه ای چه به صورت انفرادی و چه تیمی می داند. او همچنین تجربه کار در تمامی سطوح فوتبال حرفه ای اسپانیا از دسته اول تا دوم، رده نوجوانان و همچنین کار دست اول در مجارستان، لیگ فیلیپین و لیگ برتر ایران را دارد.

* از جمله موفقیت های ورزشی خود، پپه دارای ترفیع های مختلف (کادیز 2009-2009 در لالیگا 2، رئال بالومپدیکا لینز تا REEF 2020-20)، دو عنوان در دسته دوم (کادیز در 09-2009 و 2011-12)، AFC است. جام حذفی و لیگ فیلیپین (Ceres Negros FC 2017) و حضور در لیگ قهرمانان آسیا (Ceres Negros FC 2018).

باید دید این مربی بدنساز در سومین تلاش خود در لیگ ایران بعد از نساج و گل گهر چه خواهد کرد و البته حضورش در ایران قطعی می شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید