محبوب به عنوان ستاره پرسپولیس; با عنوان جدید یحیی آشنا شوید

محبوب به عنوان ستاره پرسپولیس;  با عنوان جدید یحیی آشنا شوید

وحید امیری ستاره خوش اخلاق تیم ملی در اردوی ایران نیز محبوبیت زیادی دارد و سلطان دستیاران هم تیمی هایش اعلام شده است! عنوانی که چندان هم اشتباه نیست و این ستاره چپ پا بدون شک توانست روی 4 گل از 5 گل اخیر تیم ملی ایران در دیدار مقابل لبنان و سوریه تاثیر مستقیم بگذارد.

برای پی بردن به قدرت فنی شماره 11 ایرانی یک پاسور و دونده کافی است یک بار دیگر به گل دقیقه 33 سردار آزمون فکر کنیم. پاسی که به نظر با خط کش صادر شد و درست روی اتصالات مهاجم اول تیم ملی فرود آمد، اولین گل ایران را به ثمر رساند. وحید امیری در نیمه دوم بار دیگر ضربه ای به قلب دفاع سوریه زد و توپ را برای سردار آزمون در دهانه دروازه فرستاد اما مهاجم نامدار کشورمان این بار درب خالی حریف را کج کرد!

وحید امیری در پایان این دیدار و همچنین دیدار با لبنان به آنچه که شایسته بود نرسید و عنوان بهترین بازیکن زمین به سردار آزمون رسید و همگان بر بهترین بودن شماره 11 ایران متفق القول بودند. با این حال وحید امیری همانطور که خودش قبل از بازی گفته بود در تیم ملی برای خودنمایی یا کسب عناوین انفرادی بازی نمی کند. او یک سرباز بلامنازع اما تاثیرگذار است که در 33 سالگی توانست دوران جدیدی از فوتبال را به عنوان ستاره جدید تیم ملی آغاز کند. تیمی که حالا آرام آرام بازوبند کاپیتانی خود را به این سرباز خستگی ناپذیر می سپارد.

وحید امیری نیز در کنار یک بازیکن دیگر سلطان پاس گل های پرسپولیس است. وحید امیری و امید عالیشاه با ثبت 24 پاس گل برای پرسپولیس در لیگ برتر در کنار جواد کاظمیان، بهترین گلزنان تاریخ باشگاه در لیگ هستند.

وحید امیری در این فصل دو بار و در 3 بازی موفق شد به هم تیمی های خود کمک کند و امید عالیشاه نیز یک بار موفق به انجام این کار شد. از آنجایی که این دو بازیکن معمولا بازیکنان فیکس این تیم هستند، در دیدارهای آینده این تیم قطعا می توانند با زدن گل کاظمیان را شکست دهند. باید منتظر ماند و دید در نتیجه این مسابقه گیرا چه اتفاقی می افتد که قطعا به نفع پرسپولیس نیز خواهد بود و عالیشاه نام خود را در راس این لیست یا امیری قرار می دهد.

گفتنی است هادی نوروزی نیز در فهرست پربارترین قرمزهای تاریخ لیگ برتر قرار دارد؛ کاپیتان فقید پرسپولیس با پیراهن این تیم در لیگ برتر 23 پاس گل به ثبت رساند و در رده دوم بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر به پرسپولیس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید