با دروازه بان محبوب نکونام در استقلال آشنا شوید

با دروازه بان محبوب نکونام در استقلال آشنا شوید

خط دروازه استقلال در فصل جدید یکی از موضوعات مهمی است که بارها به آن پرداخته شده است. شایعات زیادی در این زمینه شنیده می شود اما پیگیری ها نشان می دهد جواد نکونام قصد دارد یک دروازه بان خارجی به تیمش اضافه کند.

او که خاطرات خوبی از همکاری با کریستوفر کنت در فولاد دارد، حالا برای استقلال هم همین تصمیم را گرفته و مشغول بررسی رزومه چند دروازه بان خارجی است تا در صورت توافق یکی از آنها را به ایران بیاورد.

مهم این است که اگر دروازه بان خارجی هست حتما یک دروازه بان دیگر کنارش باشد. علیرضا رضایی یکی از دروازه بانان استقلال یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و قرارداد سیدحسین حسینی به پایان رسیده است.

از طرفی رضایی دروازه بانی است که جواد نکونام از سبک بازی او خوشش می آید. نکونام سال گذشته زمانی که در فولاد حضور داشت برای جذب رضایی تلاش کرد و حتی قصد داشت از دروازه بان 24 ساله استقلالی به عنوان دروازه بان اول خود استفاده کند.

حالا با حضور نکونام در استقلال، به نظر می رسد رضایی با وجود اینکه از او خواسته شده استقلال را ترک کند و به تیمی برود که بیشتر بازی کند، راه به جایی نمی برد. استقلالی ها در صورت به خدمت گرفتن دروازه بان خارجی به احتمال زیاد شاهد جدایی سیدحسین حسینی خواهیم بود و پس از آن علیرضا رضایی نیز با این دروازه بان خارجی به میدان می رود و فرصت بازی پیدا می کند.

با همه آنچه گفته شد باید منتظر روزهای آینده باشیم تا مشخص شود تصمیم نهایی جواد نکونام برای خط دروازه تیمش چه خواهد بود و کدام دروازه بان ها فصل جدید را در استقلال آغاز خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید