با دروازه بان استقلال در این دیدار مهم آشنا شوید

با دروازه بان استقلال در این دیدار مهم آشنا شوید

تیم فوتبال استقلال تهران در اولین گام خود در جام حذفی از ساعت 17:30 یکشنبه در ورزشگاه آزادی که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود به مصاف نود ارومیه می رود.

فرهاد مجیدی که در دو فصل اخیر تیمش را به فینال جام حذفی رساند اما در فینال به ترتیب مغلوب تراکتورسازی و فولاد شد تا با استقلال در جام حذفی ناکام بماند، حداقل روی کاغذ مشکلی نخواهد داشت. در اولین بازی خود برای جام حذفی این فصل در خانه با یک تیم لیگ 2 بازی کرد.

مجیدی که تیمش در لیگ برتر وضعیت خوبی دارد و با سپاهان صدر به دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار دارد، احتمالا در این دیدار با تغییراتی نسبت به آخرین بازی خود در لیگ برتر به میدان خواهد رفت. یکی از این تغییرات که محتمل است، بازگشت علیرضا رضایی به چارچوب دروازه بانی این تیم است.

رضایی که دروازه بان مورد علاقه فرهاد مجیدی است، در هفته های پنجم، ششم و هفتم لیگ برتر با 2 کلین شیت از 3 بازی و دریافت تنها یک گل در این 3 بازی، این فرصت را داشت که به میدان برود.

پس از حضور سید حسین حسینی در هفته های هشتم، نهم و دهم لیگ برتر بعید است مجیدی در این دیدار حذفی بار دیگر از رضایی استفاده کند تا این دروازه بان جوان از بازی خارج نشود. این در حالی است که مجیدی نام رشید مظاهری را برای بازی های لیگ برتر استقلال با قلم قرمز می نویسد و او را از لیست بازی ها حذف می کند.

دیدار تیم های استقلال و نود ارومیه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا یکشنبه 29 آذرماه از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید