با درخشان ترین ستاره پرسپولیس آشنا شوید

با درخشان ترین ستاره پرسپولیس آشنا شوید

رحیم یوسفی بازیکن سابق پرسپولیس در مصاحبه اخیر خود گفت: به نظرم وحید امیری از هر نظر پشت سر تیم است. امیری بازیکن محترمی است که در این سال ها به تیم ملی و پرسپولیس خدمت کرد اما حالا به آخر خط رسیده است. امیری تابستان امسال کمرش را جراحی کرد و باید اجازه داد مثل گذشته نتواند فوتبال بازی کند. پس بهتر است قبل از اینکه جمعیت او را از روی سکوها تشویق کنند، آنجا را ترک کنید. خوب نیست بازیکنی در حد وحید امیری با شعار تماشاگران لباس پرسپولیس را دربیاورد. او باید در راس استعفا دهد.»

بلافاصله پس از این مصاحبه، کاپیتان ها و آنالیزورهای باشگاه پرسپولیس با انتشار مطالبی حمایتی به این پیشنهاد واکنش نشان دادند و نوشتند: وحید از زحماتی که برای تیم کشیدی متشکرم.

همچنین آنالیزور پرسپولیس در مطلبی عنوان کرد: تنها برای اطلاعات فنی و فوتبالی و با توجه به آمار فردی و داده های جی پی اس بعد از هر تمرین و بازی، وحید امیری در بین بهترین ها قرار گرفت و با جسارت در بین 5 نفر برتر لیگ از نظر امتیازی قرار گرفت. کار و کیفیت در کار اگر نظری دادیم، بیایید با سند صحبت کنیم.»

جالب تر می شود که بدانید بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان، جی پی اس و آمار اجرا شده بازیکنان پرسپولیس (و دو تیم!) نشان می دهد که ستاره مورد انتقاد رحیم یوسفی بیشترین دوندگی را داشته است! وحید امیری در دیدار پرسپولیس و سپاهان بیش از 11 کیلومتر دوید و سریع ترین بازیکن زمین دو تیم بود!

فراموش نمی کنیم زمانی که برانکو ایوانکوویچ به انتقاد از صحبت های کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی که سرعت دوندگی بازیکنان ایران را زیر سوال برد، به وحید امیری اشاره شد. سرمربی کرواسی و سابق پرسپولیس عنوان کرد که کار وحید امیری در سطح لالیگا است.

دیدگاهتان را بنویسید