با غمگین ترین پرسپولیس جهان آشنا شوید

با غمگین ترین پرسپولیس جهان آشنا شوید

میلاد سرلک را می توان غمگین ترین پرسپولیس جهان دانست. هافبک شماره 10 پرسپولیس که در دو سال گذشته در ترکیب ثابت تیم ملی حضور داشت، در ترکیب نهایی کی روش حضور نداشت و جام جهانی را از دست داد.

میلاد حتی در بازی دوستانه مقابل نیکاراگوئه در ترکیب اصلی قرار گرفت اما در نهایت نتوانست نظر مساعد کی روش را جلب کند. سکانس سارلک دلیل این است که این بازیکن در حال حاضر وضعیت روحی خوبی ندارد. این بازیکن که در دو فصل اخیر عملکرد خوبی برای پرسپولیس داشت، بسیار امیدوار بود تا در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار بگیرد و بتواند اولین تورنمنت مهم ملی خود را تجربه کند.

اتفاقی که نیفتاد و میلاد نتوانست به آرزوی خود که حضور در جام جهانی بود برسد.گل محمدی هم کاملا می داند که این مشکل می تواند ضربه بزرگی برای پرسپولیس باشد و مطمئنا سرلک می خواهد روحیه از دست رفته اش را بازیابد و زمان زیادی می برد. . از این رو یحیی پس از قطعیت عدم رفتن سرلک به قطر با شاگرد خود تماس گرفت و دقایقی با او صحبت کرد.

گل محمدی در این گفتگو به میلاد دلداری داد و سعی کرد او را آرام کند. سرلاک هم باید چند روز استراحت کند و سپس به تمرینات پرسپولیس بپیوندد.

دیدگاهتان را بنویسید