با ورود فرماندار سیروان مسافران اتوبوس را ترک نکردند/اتوبوس آسیبی ندید


ساعت: 23:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1885003

اتوبوس حامل مسافران سیروان به تهران هنگام ورود به پمپ بنزین به دلیل نقص فنی دچار حریق شد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «علیرضا رئیسی» فرماندار سیروان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار وی با اشاره به اینکه اتوبوس حامل مسافران سیروان به تهران عصر امروز (اول مردادماه) هنگام ورود به پمپ بنزین به دلیل نقص فنی دچار آتش سوزی شد، گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسید و همه در سلامت هستند و صدا.” هستند.

علیرضا رئیسی با بیان اینکه آتش سوزی توسط آتش نشانی شهرداری لومار و مردم حاضر مهار شد، گفت: با هماهنگی های انجام شده با سرلشکر «شکرمی» فرمانده لشکر امیرالمومنین (ع) در در استان، اتوبوس جایگزین تهیه و تمامی مسافرانی که به سیروان به سمت تهران سفر می کردند، حرکت کردند.

وی با بیان اینکه به دستور امیرالمومنین(ع) مسافران به صورت رایگان به تهران سفر کردند، اظهار داشت: سپاه پاسداران بدون هیچ چشم داشتی در همه عرصه ها در کنار مردم است و این روحیه ایثارگری است. در رگ های آنها ادامه می دهد.

فرماندار سیروان با اشاره به وقوع این حادثه در پمپ بنزین جمشیدی سیروان اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده مسافران بدون مشکل به سفر خود ادامه دادند.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید