با کاپیتان های استقلال و پرسپولیس در دربی آشنا شوید

با کاپیتان های استقلال و پرسپولیس در دربی آشنا شوید

با نزدیک شدن به پایتختی شهرورد، مضامین این رقابت حساس و تاریخی رنگ دیگری به خود می گیرد. رقابتی که در آن نقش بازیکنان باتجربه بالاست و عملکرد کاپیتان های دو تیم اهمیت ویژه ای دارد.

در طول تاریخ دربی دو تیم کاپیتان های زیادی داشته اند که هر کدام با بستن بازوبند کاپیتانی خاطرات تلخ و شیرین زیادی را به یادگار گذاشته اند.

از علی پروین و مرحوم ناصر حجازی گرفته تا محمد پنجعلی، شاهین بیانی، افشین پیرانی، محمود فخری، فرهاد مجیدی، کریم باقری، سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی، در طول سالیان گذشته در دربی های مختلف بازوبند بازیکنان مطرحی بر بازو بسته شده است. رقابت.

در دربی شماره 100 کاپیتان های دو تیم نقش محوری دارند و بی شک تقابل آنها از دیگر جذابیت های بازی خواهد بود.

اگرچه امید عالیشاه در زمین بازی خواهد کرد اما این بازیکن کاپیتان اول پرسپولیس در شهرورد خواهد بود اما در دربی پیش رو در صورت حضور بازیکنانی با آرایشی مشابه دیدارهای گذشته، احتمال حضور در مراسم افتتاحیه این تیم وجود دارد. دیدار سید حسین حسینی از استقلال و وحید امیری از پرسپولیس برگزار می شود که دو کاپیتان تیم ملی ایران کاپیتان هر دو تیم در جام جهانی قطر خواهند بود.

کاپیتان دوم پرسپولیس در صورت حضور در این دیدار، کمال سهدنیا به عنوان یکی از پرافتخارترین بازیکنان دوران لیگ برتر برای حضور در لباس پرسپولیس در لیگ پانزدهم خواهد بود.

در استقلال هم روزبه چشمی هافبک دفاعی تیم ملی آبی ها به عنوان کاپیتان دوم این تیم محسوب می شود که در صورت بازی نکردن سیدحسین حسینی و یا خروج از زمین بازوبند پس از او مهدی کایدی بازوبند را به دست خواهد گرفت. بازوبند کاپیتانی

بدون شک دربی شماره 100 یکی از مهم ترین دیدارهای تاریخ به شمار می رود که تیم برنده می تواند شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشد و نقش کاپیتان ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید