بدشانسی بزرگ یحیی و پرسپولیس در راه سومین قهرمانی

بدشانسی بزرگ یحیی و پرسپولیس در راه سومین قهرمانی

جدای از تمام مسائل فنی، لوازم جانبی و اتفاقات بیرون و داخل تیم پرسپولیس که باعث شد این تیم شانس اول قهرمانی در این فصل لیگ برتر نباشد، مشکل مصدومیت چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن جلوگیری کرد. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اخیرا در مصاحبه ای از این مشکل به عنوان یکی از بدشانسی ها و عامل پشت سر گذاشتن جدول یاد کرد که بی دلیل نیست چرا که بررسی وضعیت بازیکنان پرسپولیس در این فصل نشان می دهد که 13 بازیکنان اصلی قرمزها در این فصل مصدوم شده اند و حداقل یک بازی را باخته اند. برخی مصدومیت ها مانند سیامک نعمتی آنقدر طولانی بود که بیشتر فصل را با کادر فنی سپری نکردند.

سیامک نعمتی: مدافع – هافبک راست پرسپولیس در این فصل بیش از هر بازیکن دیگری به دلیل مصدومیت به دیدارش رفته است. او برای اولین بار در هفته سوم بازی در اراک به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و در هفته دهم به تیم بازگشت اما قبل از بازی در هفته شانزدهم مجددا مصدوم شد و در آخرین بازی با عمل جراحی فتق راهی تیم شد. روزهای 1400. که از اول سال جدید تمرین کرده هنوز به لیست اصلی تیم نرسیده و شاید در بازی 14 اردیبهشت با پیکان این اتفاق بیفتد و سیامک در آخرین بازی یحیی را داشته باشد. شش بازی

حامد پاکل: مهاجم این فصل لرستان پرسپولیس در دیدار هفته نهم مقابل هواداران مصدوم شد و از بازی برای سوپرجام بازگشت. او در بازی هفته شانزدهم حضور داشت و گلزنی کرد و به درخشش خود ادامه داد تا اینکه قبل از بازی هفته بیستم مقابل مس رفسنجان در تمرینات دچار مصدومیت عجیبی شد و دو بازی را باخت تا به دربی هفته بیست و سوم بازگردد اما این بازیکن قبل از نه صدمات.
امید علیچاه: وینگر فنی و کاپیتان دوم سرخ ها نیز در این فصل دو فصل مصدوم شدند. او برای اولین بار در نیمه اول دیدار مقابل سپاهان در هفته دوازدهم مصدوم شد و 4 بازی بعدی تیمش را از دست داد اما کمبود بازیکن باعث شد تا به عنوان ذخیره در سوپرجام بازی کند که این موضوع باعث بدتر شدن او شد. صدمه. هفته بیست و سوم مقابل استقلال را نمی توان در نظر گرفت.

عیسی آل کثیر دوم برای فصل آینده یا این قسمت از لیگ بیست و دوم که بعد از جام جهانی برگزار می شود آماده است.

وحدت حنان اف: مدافع تاجیکستانی به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه و مصدومیت از ناحیه مچ پا به محض باز شدن پنجره نزدیک به دو ماه نتوانست بازی کند و چهار هفته بعد به بازی بازگشت. او از مرحله حذفی مقابل ذوب آهن انتخاب شد و اولین بازی اش در لیگ برتر در هفته هفدهم و شروع غیررسمی نیم فصل دوم مقابل نساجی بود. وحدت فقط خوش شانس بود که بخشی از مصدومیتش در اختتامیه مسابقات به پایان رسید.

احسان پهلوان: در نیمه اول هفته ششم بازی با صنعت نفت مصدوم شد و در هفته یازدهم مقابل ذوب آهن به این تیم بازگشت. البته بخشی از بازگشت دیرهنگام او به این تیم به این دلیل بود که پهلوان به کادر فنی گفته بود با دریافت پیشنهاد در نیم فصل دوم کویت را ترک خواهد کرد.

علی شجاعی: در دیدار هفته سیزدهم مقابل تراکتورسازی مصدوم شد. او قبل از بازی مقابل ذوب آهن در جام حذفی به تمرینات گروهی بازگشت اما تا دیدار هفته هفدهم مقابل نساجی منتظر ماند.

کمال کامیابی نیا: کمال خرداد سال گذشته در اردوی تیم ملی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدید شد و فصل جدید را به دلیل همین مصدومیت با نیمکت نشینی آغاز کرد که از نظر بدنی عقب بود. کمال برای اولین بار در این فصل در هفته ششم دیدار مقابل صنعت نفت به عنوان ذخیره به میدان رفت.

میلاد سرلک: هافبک شماره 10 پرسپولیس در نیمه اول دیدار هفته بیستم مقابل مس رفسنجان مصدوم شد و رفت. او بازی یک هفته ای در آبادان را که قیمت بالایی برای پرسپولیس داشت از دست داد و هفته بعد در مسجد سلیمان به این تیم بازگشت.

محمد شریفی: بعد از دو سه بازی خوب با قرمزها در دیدار هفته دهم مقابل پیکان، از ناحیه کتف مصدوم شد و با وجود اینکه قبل از بازی هفته پانزدهم مقابل فجرسپاسی به تمرینات گروهی بازگشت، تا هفته بیستم صبر کرد و هیچ وقت به آمادگی نرسید. قبل از مصدومیت او را دریابید.

مهدی ترابی: بازیکن کلیدی پرسپولیس در دیدار هفته نهم مقابل هواداران قبل از شروع نیمه دوم مصدوم شد و بازی را ترک کرد. او در بازی هفته دهم مقابل پیکان مصدوم شد و دوباره تعویض شد. ترابی در دیدارهای هفته یازدهم و دوازدهم مقابل ذوب آهن و سپاهان به عنوان ذخیره وارد زمین شد و در نهایت با بازی هفته سیزدهم مقابل تراکتورسازی فیکس شد.

وحید امیری: بعد از دربی به اردوی تیم ملی رفت و بعد از بازی در کره جنوبی از ناحیه کمر احساس مصدومیت کرد و هنوز در سال جدید با پرسپولیس تمرین نکرده است. او در حال حاضر یک بازی لیگ برتر و یک بازی حذفی را از دست داده و مشخص نیست که آیا با پیکان بازی خواهد کرد یا خیر.

فرشاد فرجی: آخرین بازیکن مصدوم پرسپولیس، مدافع میانی قائمشهر سرخها است که در دیدار مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی از ناحیه مچ پا مصدوم شد و گفته می شد 3 تا 4 هفته از تمرینات دور خواهد ماند. فرج هم مثل امیری خوش شانس بود که فصل تعطیلات را سپری کرد اما بعید است که پیکان بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید