برخورد اتوبوس با تریلی در کردستان 2 فوتی و 17 مصدوم بر جای گذاشت

ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781276

معاون جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بامداد امروز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور دیواندره – سکز دو نفر کشته و 17 نفر مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی هوشقدم در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی گفت: این حادثه صبح امروز در محور دیواندره – سکز حد فاصل ایرانخواه و صاحب بین اتوبوس و تریلی (دستگاه مرگبار) رخ داد. به محض اعلام این خبر، پنج نفر از عوامل جمعیت دیواندره و هلال احمر ساکز به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به شدت حادثه رهاسازی مصدومان چند ساعت به طول انجامید و مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه در این حادثه 24 نفر نجات یافتند، ادامه داد: در این حادثه یک نفر در محل و یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده در مرکز درمانی جان باختند. “

وی افزود: 5 نفر به صورت سرپایی در محل مداوا شدند و 17 مصدوم با کمک اورژانس 115 و آتش نشانی ساکز به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان درباره این حادثه جاده ای نیز گفت: اتوبوس اسکانیا که از کرمانشاه به آذربایجان غربی در حرکت بود با یک دستگاه مرگبار برخورد کرد و راننده اتوبوس و یکی از سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.

سرهنگ عیسی گوهری افزود: کارشناسان علت حادثه را عدم توجه به جلو به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس عنوان می کنند.

محور دیواندره – سکز به طول 100 کیلومتر که بخشی از کریدور شمال به جنوب استان کردستان است، یکی از محورهای حادثه خیز استان کردستان است.

23 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات جمعیت هلال احمر در استان کردستان وجود دارد که از این تعداد 13 پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و 10 پایگاه سیار در شهرستان ها مستقر هستند و آماده ارائه خدمات به حادثه دیدگان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید