برخورد 3 خودرو در محور سفیدابه 33 کشته و مجروح در نهبندان بر جای گذاشت.


ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889842

علیرضا میربهادین گفت: برخورد اتوبوس با دو خودرو پژو 405 و سمند در محور سفیدابه نهبندان سه کشته و 30 مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا میرباحدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر در گفت و گو با عصرهامون گفت: ساعت 14:44 روز گذشته دو دستگاه سواری پژو 405 و سمند و یک دستگاه اتوبوس در منطقه نهبندان سفیدابه در کیلومتر 50 دچار حریق شدند. .

وی ادامه داد: بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات شهید فناحی صفیدابه به محل اعزام و پس از ارزیابی حادثه محل را تثبیت کردند و امدادگران جمعیت هلال احمر عملیات رهاسازی اجساد را انجام دادند که متأسفانه قابل شناسایی نیست. به دلیل سنگینی سوختگی، اجساد به پلیس مستقر در محل تحویل داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: 7 مصدوم از 30 مصدوم توسط تیم های عملیاتی سفیدابه و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به بیمارستان نهبندان منتقل شدند.

به گفته وی؛ 4 نفر از مصدومان توسط اکیپ امداد و نجات جاده ای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی که به عنوان امداد در محل حاضر شدند و 23 مصدوم دیگر پس از مداوا سرپایی برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. اضافه و انتقال به MBAL به همکاران اورژانس تحویل داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: در این عملیات یک اکیپ چهار نفره از پایگاه شهید فنحی سفیدابه شهرستان نیمروز حضور داشتند و عملیات در ساعت 18:39 شب پایان یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید