برنامه مهم یحیی برای مهاجم جدید پرسپولیس

برنامه مهم یحیی برای مهاجم جدید پرسپولیس

دیدار پایانی هفته نوزدهم لیگ برتر بین دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در ورزشگاه تهتی آبادان برگزار شد و پرسپولیس با دو گل شیخ دیاباته با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. ارتش سرخ با این برد 39 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول باقی ماند. پرسپولیس در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتاد اما در نهایت پیروز شد.

طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس و مدیر روابط عمومی این تیم، ITC لئاندرو مارکز پریرا از سوی باشگاه گامبا اوزاکا و فدراسیون فوتبال ژاپن به دلیل درگیری وی با قرمزهای ایران صادر شده است.

به این ترتیب این بازیکن که قراردادش نیز به ثبت رسیده بود، تمامی مجوزهای لازم برای حضور در لیگ خلیج فارس ایران و سایر رقابت ها با پیراهن پرسپولیس را دریافت کرد اما…

اما لئاندرو پریرا نمی تواند همراه پرسپولیس به آبادان سفر کند. در حالی که شنیده می شد مهاجم برزیلی به دلیل تمرینات ویژه از وضعیت بدنی نسبتا خوبی برخوردار است و ممکن است همراه با تیمش به آبادان سفر کند، اما یحیی گل محمدی ترجیح داد شانسی برای این کار نداشته باشد.

با این حساب شنیده ایم که لئاندرو پریرا در ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار قرار خواهد گرفت. گویا یحیی گل محمدی خیلی دوست دارد در تهران و جلوی هواداران و با گل مهاجم برزیلی را برای تیمش لو بدهد.

گل بست شیخ دیابات یحیی گل محمدی را بسیار خوشحال و امیدوار کرد و حالا قصد دارد در دیدار هفته بیستم مقابل هواداران از لئاندرو پریرا استفاده کند اما با گل هایش به موفقیت پرسپولیس هم کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید