برپایی نمایشگاه بزرگ «اسوه» در مازندران


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902121

عسگر مجیدی گفت: دستاوردها و عملکرد پایگاه های مقاومت در نمایشگاه اسوه از 27 تا 25 مهرماه در پارک ولایت ساری به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، عسکر مجیدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه اسوه از انتخاب 109 پایگاه مقاومت به عنوان پایگاه اسوه خبر داد و گفت: عملکرد یک ساله پایگاه های مقاومت مورد ارزیابی قرار می گیرد و پایگاه های مقاومتی که در منطقه مستقر هستند و برنامه های متعدد فرهنگی، اجتماعی و خدماتی و گروه های جهادی عملکرد موفق و چشمگیری دارند، معرفی و انتخاب می شوند.

مجیدی با بیان اینکه نمایشگاه پایگاه های مقاومت بومی با هدف انتقال تجربه رده ها و الگوهای بسیجیان از تجربیات و اجراها، افزود: دستاوردها و عملکرد پایگاه های مقاومت در سه موضوع و در 120 غرفه به نمایش گذاشته می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در این خصوص افزود: دستاوردهایی در گروه های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و جهادی و همچنین در موضوع اقتصاد مقاومتی و کمک به اقتصاد خانوارها در ایجاد کارگاه های اقتصادی زودبازده. و دستاوردهای علمی، از جمله نوآوری و اختراعات و ارائه خدمات مخترعان و مبتکران در معرض دید عموم قرار می گیرند.

مجیدی همچنین از برپایی نمایشگاه اسوه از 18 تا 25 مهرماه در شهر بستان ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: ساعات بازدید از نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 21 می باشد و از عموم علاقه مندان دعوت می کنیم از نمایشگاه بازدید کنند. برای دیدن دستاوردهای پایگاه های بسیج.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اقدامات بسیج برای دوستداران نظام و ایران اسلامی مایه دلگرمی است، خاطرنشان کرد: با توجه به هفته وحدت و جشن های در پیش رو، با هماهنگی های لازم، جشن هایی برای مردم در طول نمایشگاه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید