برگزاری آخرین مرحله اردوی تیم ملی کاتا

ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790999

آخرین مرحله اردوی تیم های ملی کاتای بانوان و آقایان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، آخرین مرحله تیم های ملی کاتای مردان و زنان کشورمان در رده های سنی جوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان در مرکز آموزش فدراسیون کاراته در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران واقع شده است. در حال برگزاری است و تا زمان اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت.

ساجده جهانشاهی در کاتای انفرادی جوانان، ملیکا عزتی در کاتای انفرادی جوانان، تینا فتاحی، یکتا داوری و ملیکا سلطانی در کاتای تیمی جوانان، حدیثه جمال در کاتای انفرادی در رده امید، فاطمه صادقی در کاتا. بزرگسالان و نجمه قاضی زاده شادی جعفری زاده در کاتا تیم ملی بزرگسالان ارتش است که به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان اعزام می شود. معصومه تمیمی، فرناز رواکا و زینب ابوالهادی نیز مربیان حاضر در این اردو هستند.

علی حاجی زاده در کاتای انفرادی جوانان، امیر حسن معین الدین در کاتای جوانان به صورت انفرادی و ترکیب کاتای جوانان با ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرزپور، متین زارع در کاتای انفرادی در رده سنی امید و ابوالفضل شهرجردی. رده های سنی انفرادی و علی زند و میلاد فرازمر ملی پوشان تیم ملی کاتا هستند که به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان اعزام می شوند.

سید جمال الدین نکوفر مدیر فنی تیم های ملی کاتا، کاسم شاهجردی، عابد علمدارزاده، هدایت حاجی زاده و افشین مرادی مربیان حاضر در این اردو هستند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از 26 آذر تا 1 دی ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید