زمان برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیمی و انفرادی کاتا اعلام شد


زمان: ساعت 17:20
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1854565

زمان برگزاری مرحله نهایی انتخابی کاتای تیمی و انفرادی برای آشنایی با اعزامی ها به بازی های کشورهای اسلامی تعیین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، با توجه به اعلام ستاد برگزاری بازی های کشورهای اسلامی مبنی بر اضافه شدن کاتای تیمی به این بازی ها، مسابقات کاتای تیمی با حضور چهار تیم برتر کشور برگزار می شود. تیم ملی قهرمانی. طبق برنامه اعلام شده زمان برگزاری کاتای کاتای آقایان 26 خرداد در سالن کبگانیان تهران است و مسابقات کاتای بانوان نیز 5 تیرماه به صورت انفرادی برگزار می شود.

همچنین 5 تیرماه نیز انتخابی تیم ملی بانوان در قسمت کمیته برای آشنایی اعضای هیئت با بازی های کشورهای اسلامی برگزار می شود.

مسابقات انتخابی آقایان 4 خرداد ساعت 14، 5 خرداد ساعت 14 مسابقات کاتای تیمی و از ساعت 16 مسابقات کمیسیون برگزار می شود. همچنین 5 تیرماه از ساعت 9 صبح مسابقات انتخابی بانوان، مسابقات کاتای تیمی و انفرادی و از ساعت 11 صبح – مسابقات انتخابی کمیسیون ها برگزار می شود.

در انتخابی کاتای مردان و زنان چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی کشور به مصاف هم می روند تا تیم برتر راهی بازی های کشورهای اسلامی شود. در کاتای انفرادی بانوان 4 بازیکن اول مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی برای مشخص شدن اعزامی ها به بازی های کشورهای اسلامی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

لازم به ذکر است مسابقات کاراته کشورهای اسلامی 26 و 27 مرداد ماه در شهر قونیه ترکیه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید