برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی قایقرانی در استان بوشهر

ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۶
کد خبر: 1922871

استان بوشهر با انتخاب پدرو سنا سرمربی برزیلی به میزبانی اردوی آماده سازی تیم ملی در قایقرانی آبی آرام انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ; مهدی زارعی رئیس هیات قایقرانی این استان گفت: این میزبانی در حالی به بوشهر داده شد که ماهشهر، قشم و بندرعباس نیز با حمایت مسئولان استانی خود را برای میزبانی از تیم ملی آماده کرده بودند. تیم ملی قایقرانی در آب های آرام مردان و زنان بوشهر خود را برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو ازبکستان در چارچوب بازی های المپیک پاریس و مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر تصریح کرد: این اردو با حضور 40 بازیکن و کادر فنی از ابتدای بهمن ماه تا 25 ماه جاری به میزبانی دهکده گردشگری بندر بوشهر برگزار می شود.

وی گفت: شرایط جوی مساعد و حضور پنج بازیکن بوشهری در تیم ملی باعث شد تا بوشهر به عنوان میزبان اردوی تدارکاتی تیم ملی انتخاب شود. از استان بوشهر شایان حسینی، عرفان زنده پی و مویده متقی به عنوان بازیکن و رضا رئیسی به عنوان کمک مربی در این اردو حضور دارند.

رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر اضافه کرد: بدون شک برگزاری این اردو به ارتقای سطح قایقرانی بوشهری کمک می کند که انتظار می رود با بهره گیری از موقعیت ارزشمند ایجاد شده حمایت لازم را برای برگزاری این اردو داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید