برگزاری اولین جلسه انجمن مینی گلف ایران و روسای کمیته ها

ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: 1301/10/22
کد خبر: 1922443

اولین جلسه انجمن مینی گلف ایران و روسای کمیته های این انجمن برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، اولین جلسه انجمن مینی گلف ایران و روسای کمیسیون های این انجمن پس از انتصاب فرید نصیری به عنوان سرپرست انجمن مینی گلف ایران به صورت آنلاین برگزار شد.

تدوین برنامه های راهبردی توسعه مینی گلف در کشور از مهمترین محورهای این نشست بود.

برنامه ریزی برای برگزاری دوره مربیگری و داوری مینی گلف و همچنین برگزاری مسابقه جایزه بزرگ در آذرماه در باشگاه مینیاتور و در ماه های بعد، تهیه تقویم مینی گلف برای سال 1402، پیگیری مسابقات ملی مینی گلف در زمستان 1401. دستورالعمل رتبه بندی بازیکنان حرفه ای مینیاتور گلف در کشور و اجرای آن بخشی از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

تکمیل چارت تشکیلاتی انجمن مینی گلف، بارگذاری سایت حرفه ای مینی گلف، تنظیم شیوه نامه برگزاری لیگ مینی گلف کشور در بهمن ماه 1401 و اجرای آن در بهار 1402، تهیه سند مینی گلف 5 ساله. گلف ویژن، تدوین روش یکپارچه استعدادیابی مینی گلف در بهمن ماه 1401 و اجرای آن تا پایان سال جاری، پیگیری احداث زمین مینی گلف در استان های فاقد زمین استاندارد با برنامه ریزی مناسب، صدور گواهینامه استاندارد برای زمین های مینی گلف موجود در کشور و تشکیل کمیته ها در ماه آینده و برگزاری جلسات کمیته از دیگر مواردی بود که مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

در این جلسه که به صورت آنلاین برگزار شد، فرید نصیری، رئیس انجمن مینی گلف ایران، آزاده رسای منش، سرپرست معاونت بانوان، رضا رضاهانی، سرپرست معاونت آقایان، فرهاد حاجیانی، رئیس کمیته فنی و مسابقات، محمدرضا جوادی، رئیس کمیته آموزش و پژوهش، سعید حیدرزاده، رئیس کمیته مربیان و تیم های ملی، فرحناز شهسواری، رئیس کمیته پیشکسوتان، محیا شهسواری، رئیس کمیته روابط عمومی و رسانه و سرکار خانم قدیری، چ. از کمیته داوران انجمن مینی گلف ایران حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید