برگزاری اولین جلسه علنی رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک با تیم


ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919121

اولین نشست رسمی رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک با مدیران و کارکنان این کمیته برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غفور کارگری در این دیدار با تقدیر از زحمات محمود خسروی وفا رئیس سابق این هیئت گفت: حاج محمود خسروی وفا محبوب ترین، مقبول ترین و تاثیرگذارترین مسئول ورزشی کشور است. او به عنوان بهترین مدیر ورزشی قرن معرفی شده است و یکی از بزرگانی است که نقطه عطفی شد و تاریخ ورزش پارالمپیک کشور به قبل و بعد از او تقسیم می شود. مسئولیت بر دوش همه ما سنگین است و باید مواضع بین المللی را که تاکنون به دست آورده ایم حفظ و ارتقا دهیم.

کارگری خاطرنشان کرد: همه ما مسئول امور سازمانی هستیم که موفق است و دائماً به سمت بالا حرکت می کند. من نگران این نیستم و با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار و استعانت از روح بلند شهدا، همفکری و تحقیق عمیق و دقیق، به وظایف محوله عمل خواهیم کرد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: در خصوص روند کار باید تاکید کنم که به صورت ویژه روی بیانیه گام دوم انقلاب تمرکز خواهیم کرد و این بیانیه یکی از پایه های اصلی ما است. مورد دیگر محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری در ورزش خواهد بود که ما بر حسب وظیفه به آن عمل می کنیم. سومین محور اصلی اجرای سند راهبردی و نقشه راه است که تهیه شده و در صورت نیاز به بازنگری اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: آسیب شناسی، توجه ویژه به استعدادیابی، تمرکز و توجه به سیاست های تعیین شده برای بازی ها، تقویت بخش فنی، بین المللی، رسانه ای، اداری و پشتیبانی و همچنین فضای معنوی و فرهنگی از دیگر برنامه های پیش رو است. . یکی از اقدامات ویژه و مهمی که در اولویت و دستور کار قرار دارد، طرح تحول ورزش بانوان است. در این حوزه باید تحول صورت گیرد و نه تنها پیشرفت، بلکه نیازمند تحول و حرکت رو به جلو هستیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: در حال حاضر مهمترین اولویت ما بازی های پاراآسیایی 2022 هانگجو است که دور از دسترس نیست و با توجه به این اولویت اعتبارات و بودجه زمان تخصیص داده شده است. و سطح نگرانی در جلسات و ارتباطات در این رویداد است.”

وی ضمن برشمردن عوامل موفقیت کمیته ملی پارالمپیک تصریح کرد: اخلاص، تفکر و تدبر، شجاعت، عزم و تلاش، همدلی و صمیمیت از نقاط قوت و موفقیت این کمیته است و بنده نیز به عنوان مدیر تحولات با تکیه بر خودم تلاش می کنم. نظم و استفاده از روش های علمی را در امور آینده مدیریت خواهم کرد و در این راستا الگوی حکومتی من سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید