برگزاری جلسه کمیسیون زنان در کمیته ملی پارالمپیک


ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898550

با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان؛

جلسه کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک با حضور معاون توسعه ورزش بانوان رئیس جمهور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه کمیته بانوان کمیته ملی پارالمپیک با حضور دکتر مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

سیما لیموچی نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک با اعلام این خبر گفت: این نشست با حضور اعضای کمیته و نایب رئیس بانوان فدراسیون های جانبازان و معلولان، نابینایان و نابینایان در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار می شود. کم بینا، تکواندو، تنیس، سه گانه، قایقرانی، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان و دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک.

وی افزود: در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در معاونت ورزش بانوان پارالمپیک فدراسیون های همکار با کمیته ملی پارالمپیک ارائه شد و نایب رئیس بانوان فدراسیون ها در خصوص موانع توسعه ورزش بانوان صحبت کردند. و پیشنهادات خود را ارائه کردند. همچنین در خصوص گرامیداشت هفته پارالمپیک و اقدامات مطلوب فدراسیون ها در این ایام تبادل نظر شد.

نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: دکتر کاظمی پور نیز در این جلسه حضور یافت و از حمایت های وزارت ورزش و جوانان در موضوع استعدادیابی در ورزش بانوان، کسب مقام های بین المللی و سایر موارد خبر داد و اعلام کرد. که این وزارت عنوان بر اساس حضور کمیته ملی پارالمپیک است.

لیموچی اضافه کرد: از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه، پیشنهاد به هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برای تعریف شاخص و ضوابط شناسایی زنان توانمند در کسب مقام های بین المللی بود و مقرر شد افرادی که این ظرفیت را دارند. مورد حمایت قرار گیرد و پس از آن کسانی که موفق به کسب این مناصب شده اند باید همچنان حمایت شوند.

دیدگاهتان را بنویسید