برگزاری نشست هماهنگی تیم رهبری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی


ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884970

جلسه هماهنگی تیم رهبری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای این دیدار اصغر رحیمی رئیس هیئت اعزامی کشورمان در بازی های کشورهای اسلامی در قونیه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط کادر نظارت ارائه کرد. و در ادامه مسئولان اسکان، رسانه، فناوری اطلاعات، تشریفات، فرهنگی، امنیتی، تامین و پشتیبانی، مالی گزارشی از فعالیت کمیته مربوطه و کارهایی که باید طی روزهای آینده انجام شود ارائه کردند.

در ادامه صالحی امیری در این دیدار بر اتحاد و همدلی در کاروان اعزامی تاکید کرد و گفت: امیدوارم این ستاد بتواند مانند گذشته با بیشترین همدلی خدمات ویژه ای به کاروان اعزامی ارائه دهد و فقط از شما خواهش دارم. برای موفقیت کاروان برادرانه همکاری کنند.و در قالب کار گروهی بهترین خدمات را برای اعضای کاروان اعزامی داشته باشند.

سجادی با اشاره به کادر نظارتی گفت: کادر سرپرستی علیرغم جوان بودن نسبتاً جوان خوشبختانه از چندین دوره اعزام تجربیات ارزنده ای دارند و مطمئنم از عهده ماموریت های محوله بر می آیند.

لازم به ذکر است در این دیدار عاطفه اسلامیان جانشین کاروان، اصغر فرخی رئیس کمیته حفاظت و حراست، افتخاری مسئول کمیته اسکان خارج از روستا، سید محسن میر و سپیده گیلانی مقدم رئیس اداره کمیته فرهنگ، محمود عبداللهی، رئیس کمیته رسانه، محمد عبیری، رئیس کمیته اسکان و فناوری اطلاعات، معصومه قربانی، رئیس کمیته اداری، حمید سلامی، رئیس کمیته تشریفات، محمد بابایی، رئیس کمیته مالی و مرتضی ضرابی، رئیس کمیته تدارکات و پشتیبانی عمومی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید