برگزاری چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی


ساعت: 10:19
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910510

روح الله معاون هماهنگ کننده قول اردوی استان مرکزی مطرح کرد؛

گودرزی گفت: مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور از 4 تا 7 آبان ماه در استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی گفت: مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشوری همزمان با سراسر کشور از 25 لغایت 6 آبان ماه برگزار می شود. در استان مرکزی

وی افزود: این رویداد تخصصی با حضور گروه های تخصصی بسیج در سه بخش انیمیشن و انیمیشن، بازی موبایل و نرم افزار موبایل به مدت 48 ساعت برگزار می شود.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد گفت: تولید محتوا، استعدادیابی و استعدادیابی، ارتقای توان فنی و خلاقانه حوزه تولید دیجیتال استان بسیجیان، جذب ایده های برتر و تشکیل گروه های تولید محتوا در بستر فضای مجازی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است. اهداف برگزاری این رویداد یک رویداد است و در زمینه تولید محتوای انقلابی و ارزشمند خلأهایی وجود دارد که با شناسایی فعالان انقلابی در این عرصه می توان آن ها را به حداقل رساند.

وی افزود: علاوه بر رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال، یک رویداد انبوه نیز برگزار می شود که عموم مردم می توانند آثار خود را در سه بخش کلیپ و فیلم موبایل، پوستر و آثار گرافیکی و عکس و عکاسی ارسال کنند. اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد به سایت جام امین به آدرس https://amin-site.ir مراجعه کنید.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: به برگزیدگان این رویداد ضمن دریافت جوایز نفیس مجوز حضور در مرحله کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و البته تجاری سازی اعطا می شود. تولیدات و حمایت از تیم های تولید محتوا یک ضرورت مهم است و امیدواریم این رویداد زمینه تجاری سازی محصولات را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید