بر اثر واژگونی اتوبوس در بزرگراه هفتکل به گیزانیا 28 مجروح شدند

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر در ساعت 2:39 از مرکز اورژانس، شش تیم امداد و نجات هلال احمر از پایگاه های عملیاتی هفتکل، اهواز و رامهرمز به همراه تیم واکنش سریع این جمعیت با استفاده از چهار دستگاه آمبولانس و دو خودروی امدادی به محل اعزام شدند. نقطه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: عملیات امداد و نجات با کمک عوامل امدادی به سرعت در حال انجام است و تاکنون 19 مصدوم توسط آمبولانس ها و اورژانس هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر گفت: با تلاش امدادگران هلال احمر و استفاده از تجهیزات امدادی 6 مصدوم نجات یافتند.

وی افزود: مجموع مصدومان این حادثه به 28 نفر رسید و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

نجفی بر لزوم توجه رانندگان به توصیه های عاجل رانندگی در شب تاکید کرد و ادامه داد: پرهیز از رانندگی در حالت خواب آلودگی، رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی می تواند در کاهش تصادفات و جراحات تاثیر بسزایی داشته باشد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اهواز نیز در این خصوص گفت: حادثه واژگونی اتوبوس بین شهری در مسیر اهواز رامهرمز بهبهان حدفاصل غیضانیه – نوزهه ساعت 02:05 امروز گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام 12 آمبولانس اورژانس به محل حادثه افزود: در این حادثه 25 مصدوم مداوا شدند که از این تعداد 3 مصدوم بستری شدند و 5 مصدوم به بیمارستان نفت اهواز و دو مصدوم به امام (ره) اعزام شدند. بیمارستان اهواز و 16 مصدوم نیز به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

دیدگاهتان را بنویسید