بنیاد حفظ آثار در بیانیه‌ای شهادت نیروهای فراجا در راسک را تسلیت گفت

بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای شهادت ۱۲ تن از پرسنل نیروی انتظامی را در پی حمله گروهک تروریستی به فرماندهی انتظامی شهرستان راسک تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری موج


، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های حراست با صدور گزارش یافته های شهادت 12 نفر از ماموران کلانتری به شرح ذیل حمله تروریستی به کلانتری شهر راسک سلام کرد و تسلیت گفت.

در متن این بیانیه آمده است:

شکی نیست که باب شهادت و رسیدن به قله های عزت و جاودانگی برای نیروهای مسلح و مدافعان استقلال و تمامیت ارضی کشور و آرمان ها و دستاوردهای بزرگ و تاریخی انقلاب اسلامی همواره باز است. این همان چیزی است که سازمان های نظامی، مجری قانون و امنیتی را برای همیشه ماندگار و الهام بخش می کند.

شهادت تعدادی از افسران دلیر، پرتلاش و نیروی انتظامی کشور در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با تشییع شهدای گمنام در دوران هشت سال دفاع مقدس در نقاط مختلف کشور کشوری که با رعایت مأموریت های امنیتی و انتظامی برگزار شد، یکی از اتفاقاتی است که هرچند نوید عاقبت به خیری را می دهد، اما در کنار شهادت در راه خدا برای مرزبانان کشور و امنیت سازان جامعه اسلامی، حکایت از مسئولیت خطیر آن دارد. نیروهای مسلح به ویژه خادمان جان بافر فرجا برای حفظ و حراست از کل میهن اسلامی.

اعضای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه مرزبانی فرماندهی مرزبانی میهن عزیزمان با حضور هوشیارانه و هوشمندانه خود در عرصه ماموریت های خطیر محوله اجازه آسیب و تهدید به برکت را نخواهند داد. امنیت و آرامش پایدار و مثال زدنی ایران اسلامی.


آیا این خبر مفید بود؟