استاندار گیلان شهادت مرزبان گیلانی در راسک را تسلیت گفت

در پیامی؛

استاندار گیلان ضمن محکومیت حادثه تروریستی راسک در سیستان و بلوچستان، شهادت جمعی از شهیدان جان بر کف فرجه و 'حسن بابانیا' گیلانی در این حادثه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور پیام ضمن محکومیت یک حادثه تروریستی شهر راسک استان سیستان و بلوچستان شهادت جمعی از نیروهای جان بارک فرجه و «حسن بابانیا» شهید گیلانی وی این حادثه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و صدیقین

و کشته‌شدگان در راه خدا را مرده مپندار، بلکه نزد پروردگارشان برانگیخته می‌شوند (آل عمران/169).

خبر شهادت جمعی از نیروهای ایثارگر و وظیفه شناس فراجا از جمله شهید سرافراز گیلانی «حسن بابازاده» در حادثه تروریستی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان که به فیض شهادت نائل آمد؛ باعث حسرت و درد شد.

سربازان ایران اسلامی در گوشه و کنار کشور عزیزمان برای حفظ کشور از شر اشرار و بدخواهان بی وقفه تلاش می کنند.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تاکید بر سزای این تروریست های مرتبط با استکبار جهانی، شهادت جمعی از نیروهای زحمتکش و وظیفه شناس فرج از جمله شهید سرافراز گیلانی، حسن بابانیا به مقام معظم رهبری خانواده بزرگ فرج. خانواده معظم این شهید گرانقدر و مردم شریف ایران اسلامی استان گیلان به ویژه شهرستان املش شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) را به این عزیزان تبریک و تسلیت گفتند و از خداوند متعال رحمت و غفران الهی را خواستار شدند. و برای بازماندگان محترم صبر جمیل من نشان می دهم



آیا این خبر مفید بود؟