مردم شهیدپرور قزوین برای خداحافظی با مرزبان مرزبان سنگی گذاشتند + عکس

شهید مهدی محمدی نسب بامداد هفتم تیرماه امسال در مرز پاوه و بانه در درگیری مسلحانه با گروه های تروریستی به همراه یکی دیگر از همرزمانش به شهادت رسید.

یادی کنیم از بستگان شهید محمدی بدون تظاهر و بی هیچ چشم داشتی، در سخت ترین شرایط در نقاط صفر مرزی برای حفظ امنیت و آرامش خود جان می دهند و در ساعاتی که به راحتی به زندگی روزمره خود می پردازیم. در خانه ها و خانه های ما، این مردان ناخواسته دور از خانواده و عزیزان خود، از مرزهای کشور عزیزمان پاسداری می کنند.

74f5db7c 8f57 44db aed2 6432cd45449b خبر خاکستری



پیکر پاک شهید محمدی نسب روز گذشته با استقبال مسئولین و مردم شهیدپرور وارد استان قزوین شد و مردم نیز در مراسم وداع با پیکر این شهید که شب گذشته در معراج الشهدای شهر قزوین برگزار شد، شرکت کردند.

مردم با حضور در مراسم وداع نشان دادند که همچنان بر عقیده خود ایستاده اند و قدردان رشادت های مدافعان امنیت و آرامش خود هستند.

همچنین مسئولان ارشد استان با حضور در مراسم وداع با پیکر شهید محمدی نسب از مقام این شهید بزرگوار تجلیل کردند.

2c8eda8c 7d20 4fe8 8778 0c0c4c06d5a6 خبر خاکستری

محمدمهدی علایی استاندار قزوین در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ وی بیان کرد: شهادت این شهید بزرگوار نشان می دهد که برای آرامش و رفاهی که داریم بهای سنگینی پرداخته شده است و یکی از بهای آن خون جوانان عزیز و بالغی چون شهید محمدی نسب است.

وی افزود: حضور و همراهی مردم در استقبال و وداع با سیمای این شهید نشان دهنده قدردانی مردم از جان خود و کسانی است که جان خود را فدای ملت و کشور و دین می کنند و این امر ارزشمندی است که باید در نظر گرفته شود.

این مسئول گفت: تعداد قابل توجهی از خادمان مردم در نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی فداکاری می کنند که جایگاه بسیار ارزشمندی است.

استاندار قزوین گفت: شهادت این شهید استانمان را در مرزبانی کشور و خانواده محترمش تسلیت و تسلیت می گوییم و به حال این شهید بزرگوار که سعادت شهادت داشت غبطه می خوریم.

62bfee7b 23cc 4ade 9c25 dd9a099fd775 خبر خاکستری

سرهنگ داود عبدالملکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی تصریح کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری هر اقدامی که در مراسم شهدا انجام دهیم کماکان ناکافی است زیرا ایشان فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: ما با تمام توان آماده دفاع از مرزهای جغرافیایی و مرزهای فرهنگی اجتماعی خود در شبانه روز هستیم.

59fee18b 0922 4e5c bda2 087b694706e9 خبر خاکستری

این افسر انتظامی استان ادامه داد: نیروی انتظامی 70 نوع ماموریت دارد و مرزبانی یکی از شعب ماموریت آن است.

عبدالمالکی تصریح کرد: در ماموریتی که شهید محمدی نسب حضور دارد، محل عبور قاچاقچیان محصولات فرهنگی و سلاح و مهمات و عبور تروریست ها و تروریست ها است.

وی یادآور شد: شهید محمدی نسب و همکارانش در ساعت 4 بامداد 7 تیرماه متوجه حرکت تروریست ها شدند و بلافاصله در محل حاضر شدند و با شلیک گلوله گروه های تروریستی که اجازه ورود گروهک تروریستی به داخل کشور را ندادند، مواجه شدند و متاسفانه دو نفر از آنها در این درگیری نیروها کشته شدند که یکی از آنها سروان محمدی نسب است که به درجه شهادت نائل آمدند.

8ed940c1 c06c 4c92 9338 8e7a7e80dd5b خبر خاکستری



جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مخالفان و مخالفان نظام بدانند تا زمانی که زنده هستیم و خون در رگ هایمان جاری است از همه ارزش های انقلاب، نظام و کشورمان دفاع خواهیم کرد. و اجازه نمی دهیم به مرزهای جغرافیایی، فرهنگی و ارزشی خود آسیبی وارد شود

این افسر انتظامی استان قزوین تصریح کرد: پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار مردم است و با تمام تلاش و عمل خود در خدمت مردم است تا بتواند جایگاه و عزت نظام را بالا ببرد. و ملت عزیز

وی گفت: در جنگ سخت دشمنان نتوانستند با ما بجنگند و با توجه به فرهنگ شهادت طلبی که داریم همیشه شکست خوردند و این را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم و با کمترین امکانات مقاومت کردیم.

612afa71 984a 4852 911f 0aee8d7c3462 خبر خاکستری



عبدالمالکی تاکید کرد: باید بسیار مراقب باشیم و به عرصه های فرهنگی توجه کنیم چرا که این عرصه واقعاً پیچیده است و دشمن با قدرت در حال حرکت است تا به کشور ما ضربه بزند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: برای مقابله با تهاجم و نفاق فرهنگی باید مسلح به ارزش های دینی و دینی باشیم.

c3801493 6112 46fd b89e a1b10350b9e4 خبر خاکستری



وی افزود: مردم باید ما را در اجرای قانون یاری کنند چرا که رعایت قانون وظیفه مردم و نهادهاست اما حفظ و حراست از امنیت وظیفه پلیس است.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه حضور مردم در مراسم بزرگداشت شهدا بسیار ارزشمند است، گفت: اجازه نخواهیم داد حیثیت، جان و مال مردم در معرض هجمه معاندان، معاندان و اشرار قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید