شهادت 2 مرزبان در درگیری با گروهک تروریستی + اسامی 2 شهید مرزبان

شهادت 2 مرزبان در درگیری با گروهک تروریستی + اسامی 2 شهید مرزبان

روز جدید فرمانده مرزبانی استان کردستان از درگیری مرزبان با گروهک تروریستی در دو پاسگاه مرزی بانه و پاوه خبر داد و گفت: متاسفانه در این عملیات دو مرزبان به هلاکت رسیدند.

سرهنگ عارف سپهری در بانه از درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک های تروریستی و معاندین نظام خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات ها دو دلیر از دلاوران مرزبانی این شهرستان به شهادت رسیدند.

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: مرزبانان غیور شب گذشته در حین رصد نوار مرزی برای حفاظت از ایران اسلامی با تروریست های مسلحی که از دو پاسگاه مرزی در هنگ های پاوه و بانه قصد ورود به کشور را داشتند، برخورد کردند. آنها با آتش و درگیری شدید روبرو هستند.» مرزبانان با قدرت از ورود تروریست ها به کشور جلوگیری کردند.
انهدام یک گروه تروریستی

فرمانده مرزبانی استان کردستان اعلام کرد: در این دو عملیات یک گروه تروریستی منهدم شد و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف شد.

وی افزود: در این عملیات دو تن از دلیرمردان مجاهد مرزبانی به نام های ستوان «مهدی محمدی نسب» و سروان «علی فضلی شاد» به شهادت رسیدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن تسلیت به خانواده این شهدا، از ادامه راه شهدا برای پاسداری از مرزهای کشور خبر داد و گفت: مراسم تشییع پیکر این دو مرزبان برگزار می شود. امشب در بانه و پس از آن پیکرهای آنان به قزوین و کرمانشاه منتقل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید